millaisia tuntemuksia ennen synnytystä

mulla viikkoja 36+1 ja eilen koko illan koski selkään sellasta kuukautiskivun tapaista kipua. Yöllä sit kipu loppui ja tänään ollut taas lievää kipua selän puolella. Ei kai tää vaan synny kohta, kun mulla ei oo viel kaikki valmiina vauvaa varten et kaks viikkoo sais ainakin viel odottaa. Millaisia tuntemuksia muilla oli ennen synnytystä?

tiuku123
kyllä tuollaisia kipuja tulee ennen synnytystä. mutta minulla ainakaan ei välttämättä ole tarkoittaneet että ihan päivistä olisi kyse vaan viikoista. joillakin tosin alkaa synnytys noin ja päivän parin päästä synnytys käynnistyy. noilla viikoilla kyllä kannattaa jo varautuakin siihen että lähtö sairaalaan on lähellä(muutaman viikon päässä viimeistään). harva vauva kuitenkaan laskettuna päivänä syntyy..

ESIKOINEN TULOS
MULLA NYT RV.37+3 SUPISTELUJA OLLU MELKEIN "KOKO" RASKAUSAJAN NYT KYLLÄKIN HELPOTTANUT.... KUN NE OIKEESTI PITÄIS VAST ALKAA =) VÄLILLÄ KYLLÄKIN REPII TOSI PAHASTI NIVUSIIN JA TAKAPUOLEEN JA ON PÄIVIÄ ET TUNTUU ET ON SUPISTUS PÄÄLLÄ KOKO AJAN??? NEUVOLAN TÄTIKIN KYSYY JOKA KERTA KU OON TUTKIMUKSES ET ONKO SUPISTUS PÄÄLLÄ KUN HÄN MITTAA KOHDUN KOKOA. VATSA KUN ON PINGOTTUNEENA MELKEIN KOKO AJAN. :whistle: LÄÄKÄRILLÄ KÄYNNILLÄ RV.35+1 LÄÄKÄRI MITTAS ET KOHDUNSUU OLIS AUKI 1SL KOHDUN PITUUS OLI LYHENTYNYT 2,5CM 2CM JA KONDUNSUU ON OLLU PEHMEÄ JO VIIKOSTA 29, TH.KUITENKI SANOI 37 VIIKOLLA ETTEI LAPSI OLE VIELÄ KIINITTYNY EIKÄ OLE IHAN NIIN ALHAALLA KUN TÄSSÄ VAIHEESSA PITÄISI. KOHTUNIKIN ON AIKA PIENI NYT RV.37 31CM... ONKO KENELLÄKÄÄN SAMANLAISIA KOKEMUKSIA... ONKO NORMAALIA???? MITEN KAUAN VIELÄ VOI MENNÄ JA TULEEKOHAN LAPSI ULOS OLLENKAAN KUN EI OLE VIELÄ KIINITTYNYT? VAI ONKOHAN MULLA JOKU RAKENTEELLINEN VIKA ETTEI SE PYSTY KIINNITTYMÄÄN????? TIETÄISKÖ JOKU? :ashamed:

Yhteistyössä