V
"vieras"
Vieras
Mä oon välillä niin hukassa tuon 9vuotiaan tytön kans. Käyttäytyy todella itsekkäästi, suuttuu TOSI helposti ja sanoo sitten suutuspäissään tosi rumastikkin ja ovet paukkuu.
Entiedä enää mikä tuohon käyttäytymiseen auttais, tuntuu välillä ettei kunnioita ketään.
Peli kielto ollu taas varmaan jo pari viikkoa, se raukee sitten kun käyttäytymiseen tulee muutos. Oon puhunu tytön kans tuosta eikä osaa sanoa miksi käyttäytyy noin.
Katuu kyllä sitten käyttäytymistään ja sanoo rakastavansa.
Antakaa vinkkejä mitä mä teen vai pitääkö soittaa jo kouluterkalle että puhuis tytön kans? oon miettiny että ollaanko tehty kaikki väärin ja se hävettää kun en osaa lastani kasvattaa.
Meillä myös pari vuotta nuorempi sisarus eikä mitään ongelmia ole ollut.
Entiedä enää mikä tuohon käyttäytymiseen auttais, tuntuu välillä ettei kunnioita ketään.
Peli kielto ollu taas varmaan jo pari viikkoa, se raukee sitten kun käyttäytymiseen tulee muutos. Oon puhunu tytön kans tuosta eikä osaa sanoa miksi käyttäytyy noin.
Katuu kyllä sitten käyttäytymistään ja sanoo rakastavansa.
Antakaa vinkkejä mitä mä teen vai pitääkö soittaa jo kouluterkalle että puhuis tytön kans? oon miettiny että ollaanko tehty kaikki väärin ja se hävettää kun en osaa lastani kasvattaa.
Meillä myös pari vuotta nuorempi sisarus eikä mitään ongelmia ole ollut.