millaisia ovat tuntemanne kauriit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paras ystäväni on aina ollut Kauris, yläaste ja lukio ja nyt mieheni on Kauris ja eräs hyvä naisystäväni ! Kauriin luonne on kiltti, kärsivällinen ja rauhallinen, mutta myös aikaansaava ja päättäväinen ! Tasapainottaa minua Vaakaa hyvin ! =)

Meillä poika 5v. on kauris. Hän on rauhallinen, kiltti, oppivainen ja ystävällinen. Melko varovainen myös kaikissa asioissa, ei syöksy suin päin tilanteisiin. Katselee ensin aina vähän sivusta toisten touhuja. Toista on tytön kanssa joka on kaksonen. Hän on taas äärettömän räväkkä persoona.

itse olen vesimies joka kohdannut elämänsä aikana muutaman kauriin kuten ylläolevasta listasta näet
eivät vaihda mielipidettään periaatteesta
ja kun sinulla vielä kauristytär niinkuin ystävättärellä on niin huh huh murrosikää

Minulla on kauristytär vm. 2000. Rauhallinen, miettiväinen, oppivainen, huumorintajuinen, esteetikko mutta välillä myös tulisieluinen, periksiantamaton,ailahteleva, unelmoiva haahuilija joka ei löydä jotain vaikka olisi nenän edessä....en tiedä johtuuko luonteenpiirteet horoskoopista?

Paras ystäväni on kauris. Hän on myös poikani sylikummi ja minä hänen tyttärensä kummi. Tämä kauris on ehdottoman luotettava, lämminsydäminen, sympaattinen ihminen. Parempaa ystävää ei ihminen vois toivoa :heart: :heart: .

Äitini on kauris ja hän on reipas, suora, aikaansaava ihminen. Tosi mukava niin äitinä kuin ystävänäkin, jos ei loukaannu hänen suorasta luonteestaan, joka joskus saa aikaan melkoisia sammakoita suustansa tulemaan. Tosi helppoa on elämä ollut kauris-äidin kanssa. :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 14:40 minä kirjoitti:
Minulla on kauristytär vm. 2000. Rauhallinen, miettiväinen, oppivainen, huumorintajuinen, esteetikko mutta välillä myös tulisieluinen, periksiantamaton,ailahteleva, unelmoiva haahuilija joka ei löydä jotain vaikka olisi nenän edessä....en tiedä johtuuko luonteenpiirteet horoskoopista?
[ /quote]
Aivan kuten meidän tyttö,joka myös kauris vuosimallia 2000.Meidän toinen kauristyttö vm.2005 näyttäisi myös seuraavan isosiskoaan noissa luonteenpiirteissä ainakin nyt 1-vuotiaana on kuin siskonsa kopio tuossa periksiantamattomuudessa mutta rauhallisuudesta ei kyllä ole tietoakaan,tosin ei ollut vanhemmallakaan vielä 1-vuotiaana.Kolmas tyttäremme on rapu vm.96 ja hän on kyllä aivan erilainen rauhallinen kylläkin mutta myös aina toisista huolehtiva,tavaroistaan huolehtiva ja asioita paljon etukäteen pohtiva hiljainen tyttö.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 09:08 Santsu kirjoitti:
Äitini on kauris ja hän on reipas, suora, aikaansaava ihminen. Tosi mukava niin äitinä kuin ystävänäkin, jos ei loukaannu hänen suorasta luonteestaan, joka joskus saa aikaan melkoisia sammakoita suustansa tulemaan. Tosi helppoa on elämä ollut kauris-äidin kanssa. :heart:

Täällä yksi kaurisäiti :wave: Paikkansa pitäviä kommentteja tässä ja muissakin vastauksissa. =) :D

Hei,

eikö kenenkään kauris ole itsepäinen :)? Tai muut kuin minä?

Olen peräänantamaton, läpi vaikka harmaankiven tyyppi. Jos jotain päätän, niin sen teen vaikka 10 vuoden sisällä eli ennemmin tai myöhemmin. Huumorintajuani ja luotettavuuttani on aina kiitelty. Olen hyvä kuuntelija ja pidän lupaukseni. Hmmm...aika itsekehuinenkin näköjään B).

Huonoja puolia jossain määrin jääräpäisyys ja se, että joskus mun on vaikea ymmärtää toisten toimintatapoja...oma tapa se ainoa oikea :ashamed: ...äkkipikainen olen myös...astiat lentelee joskus. Onneksi mieheni on hyvin rauhallinen...

Kauris RV22

Railu kaksivuotias kauristyttäreni on juuri tuota mitä on aikaisemmin kirjoitettu: seuraile sivusta alkuun muiden tekemisiä, mutta kuitenkin avoin ja päättäväinen. Monet ovat ihmetelleet rauhalliseksi ja erittäin siistiksi. Ainakin meidän lapsen kohdalla kaurista kuvaavat horoskooppit tuntuvat oikein hyvin natsaavan kohdalleen.

Myöskin nouseva merkki vaikuttaa.
Hm, kauris ja vaaka??? Paha yhdistelmä,sitä ei ikinä suositella.
Mutta veikkaan että sinä vaaka olet joko nouseva neitsyt tai miehesi nousevan merkin täytyy olla kaksonen tai vesimies.

Hölynpölyä koko horoskoopit! Mahtaako kenties perintötekijöillä, temperamentilla ja kasvuympäristöllä olla minkäänlaista osaa ihmisen käyttäytymiseen ja luonteeseen? :p Uskokoon mihinkä haluaa kukin meistä...

Tyttäreni (6v) on kaunis kauris, sopuisa, eloisa mutta samalla rauhallinen, joustava, toisista välittävä, empaattinen ja taiteellinen joka hämmästyttää vanhemmat usein taitavuudella ja kyvyllään oppia uusia vaikeita asioita. Päättäväinen, taipuu helposti jos ei pidä asiaa kovin tärkeänä, mutta kun joku asia on tärkeä, on periksi antamaton. Eli erittäin sitkeä, vaikkakin arka monissa uusissa asioissa mutta kun saa rauhassa tutustua, tulee tytöstä varmasti asiansa taitava ja huolella tekevä. Vieraskorea, mutta läheisten ihmisten keskuudessa näyttää kyllä kyntensä jos on tarpeen. Rakastaa kaikkea kaunista ja keräilee kauniita laukkuja ja kenkiä. Optimistinen luonne ja aina mukana innokkaana kun jotain tapahtuu. Ei tee itsestään suurta numeroa vaikka useasti onkin taitavin porukasta, mieluummin kannustaa heikompia. Selvää johtaja tyyppiä. Tulevaksi ammatiksi veikkaisin lastentarhan opettajaa tai opettajaa. Mutta mihin ammattiin ikinä ryhtyykin tulee tekemään kaikkensa sen eteen että tulee olemaan omassa työssään kerrassaan loistava.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 07:07 vieras kirjoitti:
Myöskin nouseva merkki vaikuttaa.
Hm, kauris ja vaaka??? Paha yhdistelmä,sitä ei ikinä suositella.
Mutta veikkaan että sinä vaaka olet joko nouseva neitsyt tai miehesi nousevan merkin täytyy olla kaksonen tai vesimies.

Jeps, oikein tiesit, nouseva merkkini on Neitsyt ja kyllähän tässä on mutkia ollut matkassa, mutta yhdessä mennään loppuun asti.. Siis ennenkuin jompikumpi viitsii erota, koska tuttu ja turvallinen puoliso riittää nykyisin.. Kyllä uskon, että horoskoopit kertovat hyvin paljon luonteesta ! :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 11:43 Kauris ja tuleva äit kirjoitti:
Hei,

eikö kenenkään kauris ole itsepäinen :)? Tai muut kuin minä?

Olen peräänantamaton, läpi vaikka harmaankiven tyyppi. Jos jotain päätän, niin sen teen vaikka 10 vuoden sisällä eli ennemmin tai myöhemmin. Huumorintajuani ja luotettavuuttani on aina kiitelty. Olen hyvä kuuntelija ja pidän lupaukseni. Hmmm...aika itsekehuinenkin näköjään B).

Huonoja puolia jossain määrin jääräpäisyys ja se, että joskus mun on vaikea ymmärtää toisten toimintatapoja...oma tapa se ainoa oikea :ashamed: ...äkkipikainen olen myös...astiat lentelee joskus. Onneksi mieheni on hyvin rauhallinen...

Kauris RV22

Minun kauris-mies on luonteeltaan melkein tällainen. Hyvä kuuntelija se ei kyllä ole, selittää yleensä vaan omia asioitaan kun sille päälle sattuu. Ja on todella puhelias ihminen, kaveripiirin viihdyttäjä. Myös aika lyhytpinnainen ja tekee ensin ja ajattelee vasta sitten. Päättäväinen kylläkin ja jämäkkä isä. Itse olen muuten vesimies..

taitaa osua jokaiseen horoskooppiin monenlaisia..
Mulla perheessä poika 01/2004 sekä oma isosiskoni myös..

Molemmat avoimia, vilkkaita, sosiaalisia, ulospäinsuuntautuneita tulisieluja.
Ovat syntyneet eripäissä kauriin kautta, vaan niin samanlaisia.

k

Meidän kauris poika on itseppäinen ku pässi...
Jos ei kaikki mee niinku se haluu ni sille tulee maailmanloppu.....
Eli tappelua sen kanssa päivät pitkät (tai pikemminki illat)

Kun taas leijona poika on ku enkeli.Aina tekee mitä pyydetään ja auttaa kaikessa kaiikkia ja muutenki on sopeutuvainen ja periksantava :laugh:

Mieheni sisko on kauris. Ja on todella vaikea tapaus. Johtuuko
sitten tästä kauriudesta vai täysin epäonnístuneesta kotikasvatuksesta?

Nato on narsistinen, itsekäs, pikkuasioihin takertuva, ihmisten kanssa huonosti toimeentuleva. Laiska, mukavuudenhaluinen ja muita kanssaihmisiä passuuttava. Teräväkielinen ja näsäviisas, huomauttelee muille asioista, joita itse tekee väärin. On aina itse oikeassa ja muut ovat väärässä.

Ovatko kauriin luonteenpiirteitä vai sattumaa?

Yhteistyössä