U
utas
Vieras
horoskoopit kiinnostaa ja meitin 1v neiti on kauris. eli millasia teitin kauris-lapset on tai millasia ootte ite jos ootte kauriita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 14:40 minä kirjoitti:Minulla on kauristytär vm. 2000. Rauhallinen, miettiväinen, oppivainen, huumorintajuinen, esteetikko mutta välillä myös tulisieluinen, periksiantamaton,ailahteleva, unelmoiva haahuilija joka ei löydä jotain vaikka olisi nenän edessä....en tiedä johtuuko luonteenpiirteet horoskoopista?
[ /quote]
Aivan kuten meidän tyttö,joka myös kauris vuosimallia 2000.Meidän toinen kauristyttö vm.2005 näyttäisi myös seuraavan isosiskoaan noissa luonteenpiirteissä ainakin nyt 1-vuotiaana on kuin siskonsa kopio tuossa periksiantamattomuudessa mutta rauhallisuudesta ei kyllä ole tietoakaan,tosin ei ollut vanhemmallakaan vielä 1-vuotiaana.Kolmas tyttäremme on rapu vm.96 ja hän on kyllä aivan erilainen rauhallinen kylläkin mutta myös aina toisista huolehtiva,tavaroistaan huolehtiva ja asioita paljon etukäteen pohtiva hiljainen tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 09:08 Santsu kirjoitti:Äitini on kauris ja hän on reipas, suora, aikaansaava ihminen. Tosi mukava niin äitinä kuin ystävänäkin, jos ei loukaannu hänen suorasta luonteestaan, joka joskus saa aikaan melkoisia sammakoita suustansa tulemaan. Tosi helppoa on elämä ollut kauris-äidin kanssa. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 07:07 vieras kirjoitti:Myöskin nouseva merkki vaikuttaa.
Hm, kauris ja vaaka??? Paha yhdistelmä,sitä ei ikinä suositella.
Mutta veikkaan että sinä vaaka olet joko nouseva neitsyt tai miehesi nousevan merkin täytyy olla kaksonen tai vesimies.
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 11:43 Kauris ja tuleva äit kirjoitti:Hei,
eikö kenenkään kauris ole itsepäinen? Tai muut kuin minä?
Olen peräänantamaton, läpi vaikka harmaankiven tyyppi. Jos jotain päätän, niin sen teen vaikka 10 vuoden sisällä eli ennemmin tai myöhemmin. Huumorintajuani ja luotettavuuttani on aina kiitelty. Olen hyvä kuuntelija ja pidän lupaukseni. Hmmm...aika itsekehuinenkin näköjään B).
Huonoja puolia jossain määrin jääräpäisyys ja se, että joskus mun on vaikea ymmärtää toisten toimintatapoja...oma tapa se ainoa oikea :ashamed: ...äkkipikainen olen myös...astiat lentelee joskus. Onneksi mieheni on hyvin rauhallinen...
Kauris RV22
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 22:29 raikku kirjoitti:Silmä, silmä, nenä, suu, tissi, tissi, napaluu. Sellaisia on kaurislapset.