Millaisia ovat miehet, joiden horoskooppimerkki on kaksoset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viilipää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei ainakaan mun miehen kohdalla ja mun mielestä siihen vaikutti se miten oli syntyny, eli ekoina pvänä syntyneet on uskollisia ja mitä lähemmäksi loppukuuta mennään niin sitä uskottomampia ovat.

ainakin ehdottomasti ärsyttävin. siis minun mielestäni. ne vaihtaa mielipidettään ku tuuli viiri ja on aina omasta mielestään syyntakeettomia ja vähintäänkin täysin erilaisia kuin ovat. sänkypuuhissa kokeillu kaks kaksosta(ei sentään samaan aikaan) ja ihan täys katastrofi, pelkkää kikattelua ja leikkimistä ja sähläämistä. ehkä mulla on vaan huonot kokemukset. mut en kyllä suosittele...hrr...traumansa kullakin :)

Täällä mulla yks kaksonen. Hellä, laiska, hauska, hieman syrjäänvetäytyjä ja rakastava. Ei kyllä mikään "naisten mies" tyylinen ainakaan tuo miun mies.
Minen kyllä noista horoskoopeista etes oikein perusta...

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Täällä mulla yks kaksonen. Hellä, laiska, hauska, hieman syrjäänvetäytyjä ja rakastava. Ei kyllä mikään "naisten mies" tyylinen ainakaan tuo miun mies.
Minen kyllä noista horoskoopeista etes oikein perusta...

täällä kans samanlainen

Mä olin aikoinaan kaksosen kanssa parisuhteessa ja se on kyllä ainut mies, joka mua on pettänyt. Tavallaan jonkinlainen tunteellinen kusipää. Sellainen joka "ei voi itselleen mitään".

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Hellä, hauska jos haluaa, ahkera ehkä hieman sisäänpäin lämpeevä joskus, seurallinen ja puhelias mies. Uskoo kaikesta ja kaikista hyvää.

Sellanen kaksonen minun mies.

Samanlainen on mun mies.. lisäksi hän on luotettava, vaikka hänellä on useita naispuolisia kavereita, ei minun tarvitse pelätä, että hän pettäisi minua.. eli tällä kertaa horoskoopit olivat väärässä.. :)

Ex oli kaksonen ja pomo sekä appiukko ovat kaksosia. Kaikkia yhdistää minä olen paras -asenne, mielen vaihtelut (hauskaa on niin kauan kuin itse tahtoo ja sitten voi yhtäkkiä suuttua jostai) ja petollisuus. Kaikki noista on pettänyt ja elänyt toisen naisen kanssa vuosikaupalla avioliittonsa rinnalla. Ex ei tosin siis pettänyt kuin kerran. Se riitti.

Mulla on kaksonen...1.6 syntynyt todella luotettava, hellä ja rakastava mies! Saattaa tuo toko olla ailahtelevainen, mutta ei kyllä ole vielä vertoja mulle vetänyt. Sänkypuuhissakaan ei ole katastrofiksi osoittautunut. Mun mies ei myöskään ole aina oikeassa tyyppiä-niinkuin kaikki tuntemani naiskaksoset. Mä kyllä sanon että kaksonen tai ainakin oma kaksoseni peittoaa kaikki oinaat, kaurikset ja muut mennen tullen. :heart:

Kaksosmiehet on tunnetusti ihan kaksijakoisia. Niiden sisällä käy armoton myräkkä, sillä toinen puoli vetää löysälahkeiseksi ja toinen taas kiristää nyörejä. Kaksosmies ei koskaan tiedä seisoako vetelällä vai kovalla maaperällä, joten he tarvitsevat alati muistutusta, että pitää valita joko-tai. He rakastavat vain ja ainoastaan nuudeleita, ja niitäkin välillä auringonpaistasse tai sitten vesisateella. Ne tykkää myös munkeista (ja nunnista). He puhuvat paljon, useimmiten yksikseen, joskus toisilleen ja muuten muille. He valehtevat paljon, jos ovat kaksinaamaisia. Jos eivät, niin puhuvat aina totta.

itellä oli kaksosmies petti, valehteli ja oli avioliitossa toisen kanssa kun sain tietää, kaikki oli kuulemma väärinkäsitystä ja hän oli muka uhri - osaavat selittää ees taas asiat. Omasta kokemuksesta - jättäkää oman onnensa nojaan. Kusipäitä

Parisuhteesta en osaa sanoa kun oma mies ei ole kaksonen, mutta mulla oli aikoinaan työparina kaksosmies. Mitkään aikataulut tai deadlinet ei pitäneet kun tää vaan jätti tekemättä eikä millään tavalla selitellyt. Saattoi olla ilmestymättä paikalle ja vastaamatta puhelimeen ja myöhemmin sanoa vaan että ai oliko meillä sovittu tää juttu. Sitten kun oli työ hyvin tehty muisti kyllä ottaa kunnian ja nostaa omaa häntäänsä. En kyllä ajatellut, että se horoskoopista johtuisi vaan että mies on laiska paska muuten vaan.

Olin aikanaan kihloissa kaksosmiehen kanssa ja häistä oli jo puhetta,saimme lapsenkin,mutta ykskaks yllättäen hän jätti minut ilman minkäänlaista ennakkovaroitusta tai ilman mitään selitystä. Häipyi ja katkaisi yhteydenpidon...minuun/lapseensa.No,aikaa kului ja olin itse jo vakiintunut toisen Miehen kanssa,kun hän ottaa yhteyttä ja kysyy " vieläkö voitaisiin palata yhteen" Yms...Oli Tyypillä Pokkaa,Huh :-/ Luonnollisestikkaan en reagoinut hänen puheisiinsa milläänlailla. Mitäs teki niin törkeän tempun ja satutti. Sen minkä taakseen jättää,niin edestään löytää.

Yhteistyössä