Millaisia ne laihdutuspillerit on??

Tarkoitan näitä lääkärin määräämiä pillereitä?? En enää edes muista mihin niiden teho perustui???

Minulla on maanantaina soittoaika noiden labrakokeiden tulosten vuoksi ja ajattelin itkeä/ruinata laihdutuspillereitä (??) lääkäriltä, joka ei tietenkään suostu, mutta ainahan saa yrittää =)


Paino sahaa edestakaisin, 2,5kg on ehkä pysyvästi lähtenyt, mutta tosi nihkeää on painon tippuminen :( :( ei mitään humahdusmaista painonputoamista taida olla luvassa :'( :'( <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 08:37 Mellu kirjoitti:
mulla ei taida pudotettava paino riittää..
multa pitäs tiputtaa 20kg...
oon kokeillu kaloreilla, lisännyt liikuntaa ja lasken pisteitä...
ja mitä...ei varmaan laske alle 80kg... :headwall: :headwall:
mie en taas pääse alle 90 kilon :(
toivotaan, että lääkäri tajuaa epätoivoni :)
 
Mä kävin terveystarkastuksessa ja samalla kysäisin laihdutuspillereita ja en saanut reseptiä. Sanoi se lääkäri suoraan että niissä toisissa (en muista nimiä enää) oli kaikenmaailman sivuvaikutuksia jonka vuoksi ei niitä kellekään kirjoittais ja toiset ei käy kun teen vuorotyötä, pitäis olla hyvin säännöllinen rytmi :/ Ei auta kun sinnitellä itse laihduttaa, vaan kun munkaan paino ei enää tunnu laskevan...
 
Kyllä ne auttaa, mutta ennenku saat sun on pudotettava 4kg painostas!Että lääkäri näkee että olet tosissasi ja aiot laihuttaa muutenki,ei ne pillerit yksin vie läskejä pois auttavat vaan siinä rinnalla.
 
mutta
4kg pudottaminen on läskillä tosi helppoa. on kaksi päivää paastolla niin siinäpä se tosissaan olo jo näkyy. paras pilleri on sellainen hama-helmi, sen ku laittaa aamulla huulien väliin ja sitä ei saa pudottaa. varmasti laihtuu. toinen tapa on laittaa jääkaapin oveen oma alaston kuva.
 
20 kiloa lähti ja tekemättä "mitään" tosin aikaa kului 1,5 vuotta ja ainoastaan keventämällä ruokavaliota. Vuoden oon ollut tässä painossa ja vielä viis kiloa kun sais pois niin olisin todella tyytyväinen, intoa vaan ei tahdo löytyä. Tosin tällä viikolla oon palannut vanhoihin, keveisiin ruokatottumuksiin :D
Ei mikään pikadieetti mutta tulos pysyy =)
 
Minä olen pudottanut nyt kahdessa kuukaudessa 13 kg, katsomalla mitä syön ja liikkumalla enemmän. Pakko ollut jättää KAIKKI sokerit pois ja rasvoja vähentää tosi paljon. Ainoastaan käytän salatissa oliiviöljyä (syön pävittäin) ja iltaisin syön 15-20 pähkinää. Siinä mun rasvat. Kyllä on paino tippunut, vielä oli 10 kg tavoite saada.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 10:05 Taitai kirjoitti:
http://www.tohtori.fi/?page=7990455&id=8627643

Tuolla on aika hyvin noista Suomessa myytävistä laihdutuslääkkeistä.
Kiitos.
Miehän täytän nuo ehdot(raskausajan diabetes riittää??), joten pieni mahdollisuus olisi saada, riippuu tietysti lääkärin asenteesta ko.pillereitä kohtaan :)
 

Yhteistyössä