M muskarista Vieras 13.01.2011 #1 Mietin tässä ilmottautuisinko muskariin lapsen kanssa. Millaisia leikkejä leikitte sielä? Saa kertoo tarkemminki leikeistä
Mietin tässä ilmottautuisinko muskariin lapsen kanssa. Millaisia leikkejä leikitte sielä? Saa kertoo tarkemminki leikeistä
V "vieras" Vieras 13.01.2011 #2 Nostellaan tenavia yhtäaikaa ja vuorotellen, lauletaan kullekin erikseen ja kaikille yhteisesti. Lauluihin lisätään ryhmän lasten nimiä ja mamma hykertelee innoissaan ja nostelee Kaisla-Kerttua, jolla on uudet vaatteet ja aivan ihan kestovaippa.
Nostellaan tenavia yhtäaikaa ja vuorotellen, lauletaan kullekin erikseen ja kaikille yhteisesti. Lauluihin lisätään ryhmän lasten nimiä ja mamma hykertelee innoissaan ja nostelee Kaisla-Kerttua, jolla on uudet vaatteet ja aivan ihan kestovaippa.
M "mä" Vieras 13.01.2011 #3 lauletaan, leikitään, soitetaan soittimilla tai lähinnä lapsi soittaa. itse ainakin tykkään ja suosittelen!
lauletaan, leikitään, soitetaan soittimilla tai lähinnä lapsi soittaa. itse ainakin tykkään ja suosittelen!