Millaisia kokemuksia Me&I vaatteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuulin, että ne kulahtaa heti pesussa ja saumat ratkeilleet housuista? Kuulostaa tosi oudolta, että noin olisi. Tai siis toki niin voi käydä, kaikestahan on olemassa se maanantaikappale eli parhaimmallekin laadulle aina joskus sattuu ne huonot kappaleet sekaan. Mutta että koko mallisto ois pelkkää paskaa? Ja noin suosittuja vaatteita. Epäilyttää että ois mitään perää.

Sen tiedän, että osa malliston paidoista on sellaisia että ne näyttää vähän kulahtaneelta heti uutena.

vain oikeastaan hyviä, yksikään ei ole kulahtanut, pesunukkaa ei ole tullut ja meillä on ollut näitä vaatteita nyt kolmelta sesongilta, suuria määriä, sadoilla euroilla/kausi =) ja tosiaan, monessa vaatteessa on sellainen kivipesu ikäänkuin, eli näyttävät sellaisilta kivanhaalistuneilta heti alkuunsa =) voin lämmöllä suositella kyllä!

Meillä kulahti ekalla pesulla froteinen fuksian värinen pilvibody. Ja pilvet ovat nyt vaaleanpunaiset. Pesin 40 asteessa. Harmittaa kyllä, kun oli alkuperäisissä väreissä tosi kiva body.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä kulahti ekalla pesulla froteinen fuksian värinen pilvibody. Ja pilvet ovat nyt vaaleanpunaiset. Pesin 40 asteessa. Harmittaa kyllä, kun oli alkuperäisissä väreissä tosi kiva body.

Meilläkin ovat nuo pilvet värjääntyneet, mutta se johtunee ihan siitä että pesin ne punaisten seassa. Muista vaatteista on irronnut väriä.

Jos ekassa pesussa värjääntynyt vaikka pesty ohjeen mukaan, voi sen varmasti palauttaa me&i:lle...
Mullakin ihan positiivisia kokemuksia. Just eilen olin esittelyssä ja esittelijä sanoi, että jos värit lähtee tai kangas venähtää, niin sitten vaan yhteys häneen, niin saa rahat takaisin...

Hyviä. Esikoisella sellainen velourtunika jossa oranssilla pohjalla vaal.pun. kukkia, ja on edelleen kuin uusi, vaikka käytetty on. T-paidat myös pysyneet kuosissaan ja samoin pojan pitkiä satuloita -housut. Nuo housut kyllä olikin sen verran tyyriit että jos jotain olisi tapahtunut, niin olisin jo ottanut yhteyttä myyjään...

Mulla on pääosin positiivisia, yhdessä bodyssä repes napit tai tavallaan ne syöpy jotenki sen kankaan läpi, mutta siitä saan rahat takaisin. Kyllä jos ekassa pesussa olis jotain tapahtunut tai värjääntyny niin kyllä mä olisin ottanu yhteyttä myyjään, ei niin kuulu tapahtua. Mutta mä oon kyllä tykänny vaatteista ja laadusta! =)

niin että miten niitä pilalle menneitä oli pesty? se on ihan oma taiteenlajinsa se pyykinpesu... vaatteista tulee helposti harmaita, vaaleansinisiä tai punaisia, jos ei hallitse lajittelua... kaikki missä on valkoista, pestään valkoisten kanssa!

Meillä ei ole ollut mitään ongelmia. Vuosi sitten ostin ekat ja keväällä lisää. Kaikki ovat säilyneet erinomaisessa kunnossa. Erityisesti tykkään siitä, että paitojen printtikuvat eivät kulu.