Otetaas tällainen aloitus, jos vaikka ylläpito heltyisi jossain vaiheessa. 
Ehdotan itse ruskeakielistä versiota tästä:
Ehdotan itse ruskeakielistä versiota tästä:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27567688:Otetaas tällainen aloitus, jos vaikka ylläpito heltyisi jossain vaiheessa.
Ehdotan itse ruskeakielistä versiota tästä:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27567726:En mitään. Jokainen voi laittaa ihan itse sellaisia hymiöitä kun haluaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27567726:En mitään. Jokainen voi laittaa ihan itse sellaisia hymiöitä kun haluaa.![]()
Se ois sitten ikään kuin melkein tuo isämiehen avatar.Semmottinen partaansa pohdiskellen hierova
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27567942:Se ois sitten ikään kuin melkein tuo isämiehen avatar.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27567980:Niin, minähän olenkin juuri tällainen pohdiskelija, enkä lainkaan esim. yksisilmäinen paasaaja, eikö niin?
Tuoltakin saat helposti, klikkaat jotain hymiötä niin alareunaan tulee linkki minkä kopsaat suoraan tänneAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27567778:Mutku ei jaksa aina leikkiä photarilla (kun sitä tekee työkseenkin).
Hiukka mielikuvistusta nyt kehiin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tuoltakin saat helposti, klikkaat jotain hymiötä niin alareunaan tulee linkki minkä kopsaat suoraan tänne![]()
Cosgan.de - Animierte Smilies und Gifs