Millaisia blogeja tykkäätte lukea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Eli siinäpä se kysymys eli millainen blogi on kiinnostava? Oma blogi tuntuu niin tylsältä. Kuvat kyll
elävöittäisivät, mutta toisaalta en haluaisi lisätä kasvokuvia lapsista, kun blogi on avoin kaikille. Mitä mieltä muuten olette noista blogeista, joissa hirveesti kuvia? Onko ne kuvat, jotka tekee siitä blogista mielenkiintoisen?

Kuvia mulla kyllä jonkun verran on. Vaikeeta vaan, ku en haluais laittaa sellasia kuvia jossa kasvot näkyy niin sellasia kuvia ei juurikaan tuu otettua. Jotenkin arveluttas laittaa kasvokuvia "koko kansan nähtäväksi".

Kuvia kyllä mielellään joka postauksessa, en jaksa lukea pelkkiä tekstiblogeja. Jos lapset on blogin pääosassa, niitä kuvia voi kyllä rajata jo kuvanottovaiheessa niin ettei naamaa näy. Ei tarvi sitten blurrata niitä kömpelösti jälkeenpäin. ;)

Mie lueskelen ruoka ja leivontablogeja,kuvia pitää olla valmiista ruuvista ja mielellään myös raaka-aineista.Kunnolliset ohjeet,eikä tylsiä sivuja,värejä saa käyttää.

Minä luen aika laidasta laitaan, on pari sisustus blogia, lifestyle blogia, kirppis blogia..
Itselläni on vähän sekalainen, on paljon juttua omasta elämästäni, lapsista, tulevista häistä, kirppis löydöistä jne..

Kuvia pitää olla, mutta kyllä liika on liikaa niistäkin. Jos sama pipo tai torttu on kuvattu viidestä eri suunnasta, niin tylsää se vaan on.

Kirppisblogeista pidän (kateus on kyllä kamalaa). Käsityöblogeista pidän myös. Ja kakkublogit on ihania.

En juurikaan jaksa niitä tekstejä lukea, enimmäkseen silmäilen kuvia ja luen sitten kiinnostavaan kuvaan liittyvät tekstit.

Mieki luen paljon erilaisia blogeja ja aiheesta riippuu paljon, "vaatiiko" blogi kuvia. Ruoka- ja leivontablogit, tyyliblogit ja esim. lastenvaateblogit vaatii kuvia, samoin käsityöblogit. Mutta esimerkiksi erityislapsista kertovat blogit eivät välttämättä niitä kuvia vaadi, siinä tekstillä on päärooli. Toki kuvat elävöittävät näitäkin blogeja, mutta niiden ei aina tarvitse olla aiheeseen liittyviä :)

Mä oon vasta parina päivänä kurkannut muutamaan blogiin ja tykkään kyllä sisustusblogeista.

Se KPE on ihana. Haluaisin löytää lisääkin niitä, mut en montaa löytänyt. Se valkeaa unelmaa on ollut mun yhden kaverin seuraama blogi ja kun yritin sitä tänään hakea, ni ei löytynyt. Onkohan se vaihtanut nimeä? Tietääkö joku?

Kaikkia muita paitsi sellaisia joissa on kuvia valkolakalla maalatuista paneeliseinistä =) Eli omaperäisyyttä pitää olla ja kauniita kuvia :) Siis mun silmään kauniita,ei sellasia muodikkaasti kauniita.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23151456:
Mä oon vasta parina päivänä kurkannut muutamaan blogiin ja tykkään kyllä sisustusblogeista.

Se KPE on ihana. Haluaisin löytää lisääkin niitä, mut en montaa löytänyt. Se valkeaa unelmaa on ollut mun yhden kaverin seuraama blogi ja kun yritin sitä tänään hakea, ni ei löytynyt. Onkohan se vaihtanut nimeä? Tietääkö joku?

Vaaleaa unelmaa
tätäkö meinasit? sukulaisen blogi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23151456:

No lisää löydät esim kyseisen blogin blogilistasta ja siitä kun klikkaa seuraavavn blogin auki, löytyy taas uutta listaa. Näin mä ainakin löydän.

Yhteistyössä