Millaisia blogeja tykkäät lukea? Millaiset jäävät kokonaan vilkaisematta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blogilukija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blogilukija

Vieras
Linkkejäkin saa laittaa hyvistä blogeista. Nyt tulee vain muutamia seurattua "ei julkisesti". Liitytkö yleensä julkiseksi lukijaksi vai luetko "harmaana"?

Itse tykkään lapsien ympärillä pyörivistä blogeista, niin ihan arki kuulumiset, lastenvaate ja kirppis aiheiset sekä käsityö/askartelublogit. Myös muutamaa teiniäitien blogi on sellaisia joita tulee seurattua.

Muotiblogit, rakennusblogit yms.. jää lukematta.

Eniten tykkään sellaisista missä on suht normaaleilla tuloilla tai vähällä rahalla saatu aikaan jotain kivaa tai kaunista. Ei mun mielestä ole temppu eikä mikään sisustaa hienosti jos on paljon rahaa, mutta kekseliäät ideat jotka ei maksa paljon ovat kiinnostavia.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Luen lähinnä vain "lapsiperheblogeja" eli normaaliin arkeen ja lastenhoitoon yms. liittyviä blogeja. Eniten ehkä vielä sellaisia, joiden pyörittäjät ovat omaa ikäluokkaani, eli parikymppisiä, mutta muutamia poikkeuksiakin löytyy. Kaikki muotiblogit, käsityöblogit yms. jää lukematta, ainakin tällä hetkellä.

Sisustus, lapset ja tyyli ovat ne kolme blogityyppiä mitä seuraan. Satunnaisesti myös käsityö, askartelu ja kokkaus aiheiset blogit tulee selattua. Seuraan harmaana ja satoja blogeja. Koska seuraan niin monia blogeja ja aikaa on rajallisesti niin kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. En jaksa seurata blogeja joissa on paljon tekstejä, kuvia saakin olla sitten enemmän. Poikkeuksena tietekin tuttujen blogit joista luen myös tekstit mielellään :)

Valitus- ja synkistelyblogit jää lukematta. Niistä tulee vaan surullinen ja huono olo.

Indiedaysit on kokonaan poissa mun blogilistoilta.
En linkitä, mutta luen oikeastaan paljon lifestyle-tyyppisiä blogeja ja valokuvablogeja. Joitakin kirjoitusblogeja on listalla sekä omaan elämäntilanteeseen liittyviä.

Yhteistyössä