Millaiset villahousut (?) aikuiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huisi hippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huisi hippu

Vieras
Vilukissa kun olen, niin sain tänään vinkin hommata villahousut. Mutta millaiset kun kokemusta ei ole. Nettikaupasta tilaisin. Yksiin törmäsin missä oli myös bambua, mutta vaikuttivat ohkaisilta. Auttakaa arvoin äidit! Kiitos. :D

Niin ja en omista edes tavallisia välihousuja, niistäkin vinkkiä millaiset kannattaisi ostaa. :)

Ruskovillan pöksyt on melko ohuet, sitten monilla torimyyjillä on sellasia paksumpia villahousuja.

Itelläni on vielä Ruskovillaakin ohuemmat, norjalaiset villakerrastot ja lisäksi sitten noita paksumpia. Joskus saatan laittaa molemmat jalkaan jos on oikein kova pakkanen.

on Ruskovillallakin eri paksuisia. Mulla on itselläni ihan ohuet sellaiset silkkiset ja sitten paksumpi kerrasto. Ja lisäksi oon neulonut itselleni sellaset oikeen paksut.

Mulla on parit ruskovillan villaiset alkkarihousut. Pitkille naisille voin suositella miesten extralong-mallistoa, siinä riittää lahkeen pituus :) Paksummat on sitten ne ulkoiluhousut, mulla on vaan villapaita tuosta paksummasta mallista.

Retkilehdessä oli viime talvena testi talvivaelluksille sopivista lämpökerraistosta. Ruskovilla pärjäsi kolmen nuotion verran, parhaimmissa keinokuituisissa oli bonarina vielä tuulenkesto. Muistaakseni ruskovillan paksummat oli -20 asti ja testin lämpöisimmät vielä -30 asti.

Yhteistyössä