Turuska
Hei! Kiinnostas tietää millaisia ruokatottumuksia/mieltymyksiä teidän taaperoilla on? Itselläni on tyttö 1 v. ja kaikkien muitten ruoka kelpaa paitsi äidin tekemä... hoidossa syö hyvin ja normaali ruokaa mutta kotiin kun tullaan ja tekipä äiti minkä ohjeen mukaan tahansa niin ruoka ei maistu... voisiko olla kapinointia?? Tyttö ollut perhepäivä hoidossa n. 2 kk... Tuntuu välistä jo aika pahalta ja kaupan purkkisafkoista haluisin päästä eroon. Mausteita tai suolaa ei
tuu käytettyä sen enempi kuin sallitaan. Itse tehty puuro kyllä maistuu tytölle mutta muu ruoka onkin sitten muutaman lusikallisen jälkeen yök... Mitäs mieltä olette kun olen ajatellut että jos lomaviikolla tekisin niin että jos ei ruoka maistu niin en sortuisi antamaan purkkiruokaa vaan odoteltas nälän kanssa niin kauan että ruoka maistuu... ??? Ottasin vinkkejä mielellään jos teiltä niitä irtois...
tuu käytettyä sen enempi kuin sallitaan. Itse tehty puuro kyllä maistuu tytölle mutta muu ruoka onkin sitten muutaman lusikallisen jälkeen yök... Mitäs mieltä olette kun olen ajatellut että jos lomaviikolla tekisin niin että jos ei ruoka maistu niin en sortuisi antamaan purkkiruokaa vaan odoteltas nälän kanssa niin kauan että ruoka maistuu... ??? Ottasin vinkkejä mielellään jos teiltä niitä irtois...