Millaiset rukkaset näille keleille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikös lumessa tule kylmä..

Niin no riippuu, mitä tekee. Nää polkee pyörällä ja traktorilla, keinuvat, laskevat mäkeä ja pelaa palloa ja sen sellasta. Aika vähän kyntävät tossa loskahangessa. Kyllä toppahanskat on aivan liian kuumat mun kakaroille.

Välikausihanskat ja kurahanskat. Ei meidän kolmevuotiaalla mitkään muut kuin kurahanskat pidä käsiä kuivana. Etsii kaikki lätäköt ja niissä sitten kyykkii ja leikkii. Jos joku löytää vuorellisia kurahanskoja niin mistähän löytyy? Olen etsinyt jo syksyllä.

meil 3v välikausihanskat ja välil toppakintaat(on vilukissa),joskus välikausihaalari ei useesti ja toppahaalarit kovas käytössä =) 9kk ikäsel neule sormikkaat ja välikausipuku(ei konttaa viel)ja hiestä märkä!!ja lumest ei tietookaa!

Meillä on vaihtelevasti Lassien suprafill-hanskat, vuorelliset kurahanskat+ohuet tumput ja toppahanskat käytössä. Meillä on vielä paljon lunta ja pojat pääasiassa leikkii autoillaan lumikinoksissa ja pelkät välikausihanskat olisi aivan liian ohuet.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Välikausihanskat ja kurahanskat. Ei meidän kolmevuotiaalla mitkään muut kuin kurahanskat pidä käsiä kuivana. Etsii kaikki lätäköt ja niissä sitten kyykkii ja leikkii. Jos joku löytää vuorellisia kurahanskoja niin mistähän löytyy? Olen etsinyt jo syksyllä.

Rukka ja Aartolahti valmistaa. Niitä on ainakin Etolassa, joissakin markeiteissa ja Aartolahtia näin yhessä nettikaupassakin.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Täälläpäin oli jossain vaiheessa vuorellisia Bamsen kurahanskoja Lindexilla. Nyt ostin pojille uudet Robinhoodista.

Eikö noi kurahanskat hiosta? Meillä on yhdet ollu ja sain ne homehtumaan :D Sen jälkeen en oo hankkinu. Välikausihanskoilla ollaan menty ja jos ne on ne saanu kastuun niin se on voi voi. Tosin eivät oo päiväkodissa. Sinne ehkä semmoset kurahanskat tartteekin ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Eikö noi kurahanskat hiosta? Meillä on yhdet ollu ja sain ne homehtumaan :D Sen jälkeen en oo hankkinu. Välikausihanskoilla ollaan menty ja jos ne on ne saanu kastuun niin se on voi voi. Tosin eivät oo päiväkodissa. Sinne ehkä semmoset kurahanskat tartteekin ostaa.
Kyllä ne helposti alkaa hiostaa, mutta en ole saanut vielä yksiäkään homehtumaan. Nopeasti kyllä kuluvat puhki. Hyvin noi nykyiset hanskatkin pitää vettä.

Melkein kaikissa päiväkodeissa käytetään kuravaatteita, kurahanskoja ja kumisaappaita riippumatta siitä onko vaatteet vedenpitäviä vai ei.

Yhteistyössä