V
vieras
Vieras
Onko talvirukkasen päälle kurarukkanen ok?Vai millaiset pitäis olla?välikausi rukkaset(vedenpitävät) varmaan liian kylmät..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös lumessa tule kylmä..
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Välikausihanskat ja kurahanskat. Ei meidän kolmevuotiaalla mitkään muut kuin kurahanskat pidä käsiä kuivana. Etsii kaikki lätäköt ja niissä sitten kyykkii ja leikkii. Jos joku löytää vuorellisia kurahanskoja niin mistähän löytyy? Olen etsinyt jo syksyllä.
Täälläpäin oli jossain vaiheessa vuorellisia Bamsen kurahanskoja Lindexilla. Nyt ostin pojille uudet Robinhoodista.Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Välikausihanskat ja kurahanskat. Ei meidän kolmevuotiaalla mitkään muut kuin kurahanskat pidä käsiä kuivana. Etsii kaikki lätäköt ja niissä sitten kyykkii ja leikkii. Jos joku löytää vuorellisia kurahanskoja niin mistähän löytyy? Olen etsinyt jo syksyllä.
Kyllä ne helposti alkaa hiostaa, mutta en ole saanut vielä yksiäkään homehtumaan. Nopeasti kyllä kuluvat puhki. Hyvin noi nykyiset hanskatkin pitää vettä.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Eikö noi kurahanskat hiosta? Meillä on yhdet ollu ja sain ne homehtumaanSen jälkeen en oo hankkinu. Välikausihanskoilla ollaan menty ja jos ne on ne saanu kastuun niin se on voi voi. Tosin eivät oo päiväkodissa. Sinne ehkä semmoset kurahanskat tartteekin ostaa.