Millaiset menkat km:n jälkeen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muumi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

muumi

Jäsen
21.05.2004
168
0
16
Itselläni melko tasan 4 viikkoa keskenmenosta (spontaani km rv9). Km-vuotoa kesti vain 4-5 päivää. Ultrassa tosin todettin km-päivänä kohdun tyhjentyneen itsestään melko hyvin.

Nyt on ollut 2-3 päivää sellaista todella pientä tuhruvuotoa. Onko nämä nyt sitten menkat? Ovulaation olin tuntevinani n.2 viikkoa sitten, joten oletin ilman muuta aluksi, että menkat kyseessä. Miksi vuoto sitten on näin niukkaa, ihan mitätöntä? Onko normaalia km:n jälkeen?

Kiitos jo etukäteen!!!

Mulla alkoi menkat viisi viikkoa kaavinnasta ja aluksi oli juuri tuollaista tuhruvuotoa. Siitä sitten muuttui normaaliksi vuodoksi.
tuhruvuotoa mulla tuli pari viikkoa myös kaavinnan jälkeen mut se oli viel keskenmenosta johtuvaa. Tuskinpa sullakaan enää sitä. Luulen et menkat on sieltä tuloillaan!

Mulla alko muistaakseni 5viikkoa keskenmenosta menkat.
Aluksi niukkaa vuotoa, mutta sitten normaalisti vuoti..siis tavallaan "hitaasti käynnisty"..
Km alko itsestään vkolla 12 ja lääkkeellistä tyhjennystä sain sairaalassa, seur.päivänä ultrassa kohtu näytti melkohyvin tyhjentyneeltä, vain pieni tummentuma näky ultratessä, joka tulikin myöhemmin itsestään ulos..

Ekat menkathan ne sitten oli. Aluksi siis 4 päivää sellaista tuhrua, sitten alkoivat kamalat kivut ja tuli kunnon vuotoa 4 päivää. Kivuista huolimatta olen tyytyväinen, että tuli kunnon vuodot. Ainakin selvisi se, että menkat tuli ja meni.

Tsemppiä muillekin uuteen yritykseen! Täällä kova oviksen tikutus meneillään. Toivottavasti tärppäisi taas pian, niin mieli piristyisi kovasti. =)

Yhteistyössä