Millaiset kukat nimiäisissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näinkin päin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Pitääkö niiden erota jotenkin ristiäisen kukista?

No sitähän tässä kysytään, jos tulee vastauksia, niin nähdään. Ja jos vaikka ei halua vastata ristiäis-ketjuun, niin voi vastata tähän.

Mun mielestä voi olla samanlaiset kukat kuin ristiäisissäkin, mutta se asetelma sitten kahvipöytään kun ei kastepöytään tarvii. Tai vaikka lahjapöydälle jos sellainen on.

Kamalaa!!
Kyllä tosi äiti olis vieny sinne omat rehut pöydälle nimmarin kirjoituksen ajaksi!

:ashamed: :ashamed: Niin. Ei ne meinannut ottaa koko lappua vastaan kun ei miulla ollut kukkia mukana :snotty: Kerroin olevani surkea äiti ja säälistä sain lapselle nimen :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Kamalaa!!
Kyllä tosi äiti olis vieny sinne omat rehut pöydälle nimmarin kirjoituksen ajaksi!

:ashamed: :ashamed: Niin. Ei ne meinannut ottaa koko lappua vastaan kun ei miulla ollut kukkia mukana :snotty: Kerroin olevani surkea äiti ja säälistä sain lapselle nimen :xmas:

Onko tässä tarkoitus ivata niitä, jotka järjestävät juhlia? EIkös suurin osa laita postissa ne laput muuten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tässä tarkoitus ivata niitä, jotka järjestävät juhlia? EIkös suurin osa laita postissa ne laput muuten.

Ei, ei ole :D Miä olen niin pässi etten tajunnut että sen voi laittaa postissa, vein sen henkilökohtaisesti paikalle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta on turha nähdä sitäkään vaivaa, jollei ristiäisiä halua pitää.

ohhoh... juhlathan ne on nimiäisetkin!! perhepiirissä nykyään, on muutenkin vähän juhlia siis oikeita juhlia (jos ei lasketa lasten syntymäpäiviä )! Vieraat ja ympäristö tekevät juhlista juhlat!!

Meillä oli kirkossa ristiäiset mutta kotiin olin tilannut kukkakaupasta kaksi asetelmaa,eikä sen eroa ole onko ristiäiset vaiko nimiäiset.
Sanoin että hintahaarukka 20-40 e kappale ja vien maljakot sinne myös.
Oli sellaiset jalalliset ja korkeat nuo maljat,niihin tuli tosi kauniit asetelmat,sellaset alaspäin riippuvat ja pöydällä valuvat.

Eli mun ohje olis että vie kukkakauppaan ja sano hintahaarukka suunnilleen.Värit myös jos tykkäät.

Kahvipöydässä oli sinisiä leinikkejä ja päivänkakkaroita. Muutamalla pöydällä oli "partasuteja" isoina muhkeina kimppuina ja ulkona oli ämpäreissä horsmia. Ja taatusti tuoreita, kun ne nimiäispäivän aamuna käytiin pellolta poimimassa. Eikä maksanu mitään :D

Yhteistyössä