Millaiset housut laitatte itsellenne alle tällä kelillä?

  • Viestiketjun aloittaja "mörkkis"
  • Ensimmäinen viesti
"mörkkis"
Siis farkkujen alle esim. Mulla on vaan sellasia sukkahousuja joiden kanssa tuntuu melkein kylmemmältä kuin ilman. Säärystimet on ihan hyvät mutta ne valuu aina alas, ei pysy kovin kauaa lämmittämässä.

Mistä sais mukavia lämmittäviä housuja/legginssejä tms?
 
Lex
Paksummat sukkahousut tai legginsit. Saahan niitä noista ketjukaupoista, seppälä, h&m jne.

Jos joudut kävelemään paljon ulkona, niin kokeile urheiluliikkeen teknistä alusasua/kerrastoa. Minä nyt tarkenen noilla sukkahousuilla kun juoksen vain 20 metriä autolle.
 
Ihan vaan housut jalassa. Töissä farkut yleensä (joo, valvon välitunteja ulkona, välillä liikuntatunneillakin ulkona. Tänään putkeen 1,5h plus yks 15 min välitunti), jalassa farkut, ei alla mitään. Lapsen kanssa kun ulkoilen, on ihan vaan ulkoiluhousut (ei toppa), tai sitten saatan alle laittaa legginsit. Töihin en voi laittaa kun farkut, ahdistaa, jos on alla jotain :p
 
"annika"
töihin meen autolla niin en oo kyllä laittanu mitään farkkujen alle, kun sisällä ne sukkahousut tai pitkikset ahdistaa ja on sitten liian kuuma. laitan perseenlämmittimen päälle heti kun käynnistän auton niin siihen mennessä kun ikkunat on skrapattu niin penkkikin on jo mukavan lämmin :)
lasten kaa ulkoillessa on toppahousut ja niiden alla hm:stä ostetut puuvillaiset (äitiys)sukkahousut, siis samanlaiset ku mitä lapsetkin käyttää.
 
"vieras"
Riippuu kauanko aion olla. Kauppareisulla vaan farkut. Lenkllä tekniset pitkät alushousut ja toppahousut. Lumitöissä puuvillaiset pitkät kalsarit ja toppapuku mallia Rautia B)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25568905:
Ei niitä voi käyttää, johan nuo teinit on ne dumanneet ihan noloiksi ;)
Onneksi olen jo niin vanha (ikäloppu, kohta 30), että teinien mielipiteet vaatetuksen suhteen ei hetkauta suuntaan eikä toiseen. :) Mieluummin olen epämuodikas tantta jolla on mukavan lämmin kuin muodikas neito jolla on perse jäässä.
 
"vieras"
[QUOTE="annika";25568886]töihin meen autolla niin en oo kyllä laittanu mitään farkkujen alle, kun sisällä ne sukkahousut tai pitkikset ahdistaa ja on sitten liian kuuma./QUOTE]

Mä käytän sellaisia vähän polven alle riittäviä, vajaamittaisia pitkiksiä/legginsejä, niissä jää sääret paljaaksi niin ei tule liian kuuma sisällä :)
 

Yhteistyössä