millaiset esileikit, ja mistä toinen syttyy

HMM
Aloin miettiä parisuhdettamme. Alussa mieheni antoi ymmärtää että sexyt alusasut kiihottaa häntä, mutta ei. Mieheni on vähän sellainen tyyppi että kroppansa toimii harvaksemmaltaan, ja näin on kuulemma aina. Että on kuulemma nöyryyttävää jos ei kovetu jne. Siis jos sängyssä alan hyväillä häntä ja se ei vain nouse.

Nyt meillä on parin kuukauden aikana ollut syväpuhdistavia riitoja. Oikeastaan koko viime viikko kyllä leikittiin sängyssä, mutta lauantaina tuli hirvee riita, ja just edellisenä päivänä mies vain hyväili mua, ja katsoi vierestä kun itse tein hyväilyn loppuun. Joo mut lauantaina alkas joku hölmö riita joka paisui. Mies halus että tuun sen lähelle mutta jatkoin vain koska riita oli vielä niin pinnassa. Sanoinkin miehelle etten tiedä onko hölmömpää huomata että toinen yrittää välttää tilanteita että toinen yrittäis jotain, tai et sanotaan suoraan, tai tilanne päätyy sängyssä just nolosti joka sitten koskettaa miehisyyttä.

No mut mä menin myöhemmin sen viereen ja makasin vaan lähellä vaikka mies sanoi et para tapa, ja mikä on aina ollut se paras tapa on sopia ihotellen riidat. Mut mä makasin vaan ja sanoin et ollaan vaan lähekkäin. No mies nousi vierestä pois ja jäin hetkeksi lepäämään yksin. Sitten pari tuntia oli sellaista jäätävää ja muodollista. Kunnes mies kaappas mut kainaloonsa ja kantoi sänkyyn. Tais siinä tirahtaa pari kyyneltäkin.

Eli ensin oli riita, sitten jäätävää ja sitten oli tunteet niin pinnassa, että. Mieskin sanoi että otetaan se sellaisena esileikkinä. Kyllä oli sitten tunteellista seksiä ja kiihkeää. Ja mies kovana ja mä kosteena. Piti alkkareitakin vaihtaa sitten useammat päivän mittaan.

Joskus olen vain huomannut et kun tunteet käy kuumina, niin kyllä paras sovinto on tullut tehtyä sängyssä. Ja parasta ja kiihkeintä seksiä. Näihin riitatilanteisiin en pyri, mut luonteeltani oon aika temperamenttinen. Mies taas rauhallinen ja vähän juro eli ei mikään romantikko. Mut sitten kun kiehahtaa ja sovitellaan, niin mies vie ja mä vikisen.... :heart: :heart:

Yhteistyössä