Millaisesta sisustuksesta tykkäät.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja (Laura)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

(Laura)

Tunnettu jäsen
24.02.2014
4 446
422
83
Mulla on taas sisustusvimma päällä (kevät into myöhässä?). Laittakaa kuvia netistä/omasta kodista tai kerro sanoin minkälaisesta sisustuksesta tykkäät!

Itseä viehättää maalaisromantiikka ilman tolkutonta määrää sitä pikkukrääsää.. Tykkään myös tähti kuviosta.

olohuone_2_1920_1080.jpg

Tykkään myös värikkäästä maalaistyylistä, mutta omaan kotiini en kuitenkaan sisustaisi näin.

vanhanajan_tapetit_1.jpg

Joku lapseton voisikin noin asua, meillä ainakin lapset sekoittelisivat tyynyjen järjestyksen tai no siis heittelisivät ne huisin jonnekkin et sit ois vaan matto jossa pitäis istua.
Meillä on lattiatyynyjä ja niistä tehdään pesä jos katsotaan leffaa tai muuta...mutta tyynyjen järjetyksellä ei ole väliä.

Aloitusviesti oli kuin minun kirjoittamani. Maalaistomantiikka on ihana tyyli, jota olen pyrkinyt tuomaan kotiini.

Värikäs, "peppi pitkätossu"-tyyli olisi aivan ihana myös, mutta en varmaan voisi kuitenkaan elää niin kirkkaiden värien keskellä jatkuvasti.

rustic-turquoise-white-and-wood-kitchen1.jpg

Vähän (ei liikaa) rustiikkia, ja lempivärejäni eli vihreää, minttua, valkoista ja puun/hiekanväriä. :)

En ainakaan tykkää näistä moderneista jutuista. Näyttävät liian kliinisiltä ja epäasutuilta, kuin kalustefirmojen mainoskuvilta, ei niissä osaisi elää, kun kaikki näyttää niin siistiltä.

En ainakaan tykkää näistä moderneista jutuista. Näyttävät liian kliinisiltä ja epäasutuilta, kuin kalustefirmojen mainoskuvilta, ei niissä osaisi elää, kun kaikki näyttää niin siistiltä.

Minusta taas mikä tahansa sisustus on heti pilalla jos on sotkua. Siis kaikenlaista tavaraa pöydillä, lehtipinoja, avaimia tai vaatteita tuolin kaiteella ym..

vautsi just tosi magee ja käytännölinnen toi tyyny lööpailu huone just tollasesta itekkin diggaan hienosti oot tehny :)

ja toi serenadillinen sänky on kyl aivan magee uniikki on sunhan kannattais myydä tota ideaa kaupoille :)

Nää on ihan netistä otettuja (Pinterestistä) ja tuota samaa ideaa kyllä käytetään esimerkiksi Indiska.