Aurinkokennot pakko saada mökille se on selvä juttu ja vesivaraaja laitetaanko samaan tapaan. Näitä nähty monenlaisia projekteja. Jääkö aikaa omalle projektille jos yritys hommille kysyntää. Palkataanko ulkopuolista työvoimaa? Hyvä kysymys. Säästää, kun itse tekee. Toinen kysymys onko aikaa.
Riippuu mielikuvituksesta.. mun mielestä nämä on ihania... mut kalliolla?
https://www.pinterest.com/pin/27303141464774856/
Jos joku kimppa osaa hommat ennestään, ainahan sellainen on perempi palkata töihin, eikö?
Katso sarja Tanskalainen maajussi, kun Frank tekee omaa taloaan. Sinne tuli ikkunat, joissa oli samanlainen mekanismi, kuin tuossa kasvihuoneen luulun avaajassa, mut se ikkunatehdas oli kai Tanskassa.
Kalliolla olisi varmaan hyvä tehdä joku sisäpiha noilla eri rakennuksilla, vähän tuulensuojaksi? Piipuista tulevat savut täytyy myös huomioida...
Takkauunin päälle joissakin malleissa on tehty vielä pieni keittolevy, jonka päällä lämpenee pieni määrä vettä, keittoa tms. Yhden sellaisen olen löytänyt, mutta se tais olla italialainen, ihana furno. On vielä itselläkin hankkimatta. Nicoletta oli nimi, mut ei siinä mitään varaajia ollut ja uunikin oli vain sellainen haudutusuuni - sopiva meille kuitenkin