Millaisen miehen haluat itsellesi?

----
Hyväluonteisen. Sellaisen jonka huumorintaju käy yksiin omani kanssa. Reippaan, mutta ei liian. Rennon. Fiksun. Miehen, joka tykkää lukea sekä sarjakuvia että romaaneja, katsoa sekä toimintaa että romanttisia komedioita. Sellaisen miehen, jonka rakkaus ei lopu.

Sellaisen tarpeeksi siedettävän.. Tuntuu nyt tällä hetkellä..

No, oon vaativa joten paljon muutakin. Sellaista ei olekaan joka olisi täydellinen ja pystyisin sitä täydellisyyttä sietämään, joten sopivasti puutteinen joka kuitenkin rakastaa ja välittää ja pysyy rinnalla jne. Kunhan synkkaa.

"sinkku"
Hmmm..
huumorintajuisen, luotettavan ja avoimen. Sellaisen, jonka sydäntä lähellä on lapset, luonto, eläimet, inhimillisyys. Sopivasti kiltin, romanttisen.. Rauhallinenkin saisi olla, ei sellainen maailman kolkasta toiseen kolkkaan reissaava extremehenkinen renttupoika. Semmoisen, jolla ois terve mieli ja terveet elämäntavat, ei siis addiktioita suuntaan tai toiseen. Semmoisen miehen, jolla on myös kunninanhimoa ja joka tietää mitä haluaa. Miehen, joka viihtyy kotona mutta ei ole sohvaperuna.-

"onnekas"
Erosin kesällä pitkästä "ihan ok" suhteesta näin yli 3kymppisenä, lapsettomana ja tein siinä samassa puoliksi leikilläni kriteerit siitä millaisen miehen haluan. Olin tosin päättänyt, että ketään en hetkeen ota, siksi tein kriteerit todella korkeiksi.

Kuinkas ollakkaan, täysin kriteerini täyttämä ja jopa ylittävä mies astuikin kuvioihin!! Toki suhteemme on vielä aika alkutekijöissä ja mitä tahansa voi tapahtua, mutta näiden 4 kk aikana olen kyllä ollut enemmän kuin tyytyväinen!! Aivan ihana, mutta ei onneksi täydellinen!!

ev
mulla on jo sellainen millaisen haluan.

monen mielestä ehkä tylsä tossukka, mutta minun silmissä se on MIES eikä mikään "en mää jaksa sitä ja tätä" ukkeli. se on vastuuntuntoinen ja kiltti, huomaavainen ja IHANA. :)

ev
[QUOTE="sinkku";22425298]Hmmm..
huumorintajuisen, luotettavan ja avoimen. Sellaisen, jonka sydäntä lähellä on lapset, luonto, eläimet, inhimillisyys. Sopivasti kiltin, romanttisen.. Rauhallinenkin saisi olla, ei sellainen maailman kolkasta toiseen kolkkaan reissaava extremehenkinen renttupoika. Semmoisen, jolla ois terve mieli ja terveet elämäntavat, ei siis addiktioita suuntaan tai toiseen. Semmoisen miehen, jolla on myös kunninanhimoa ja joka tietää mitä haluaa. Miehen, joka viihtyy kotona mutta ei ole sohvaperuna.-[/QUOTE]

kuvailit juuri mun mieheni. :)

Hyväluonteisen. Sellaisen jonka huumorintaju käy yksiin omani kanssa. Reippaan, mutta ei liian. Rennon. Fiksun. Miehen, joka tykkää lukea sekä sarjakuvia että romaaneja, katsoa sekä toimintaa että romanttisia komedioita. Sellaisen miehen, jonka rakkaus ei lopu.
Tää oli aika hyvin sanottu. Siihen kun lisää vielä rehellisyyden, uskollisuuden ja sen, että tulee toimeen lasten kanssa ja huomioi myös toisia. Herkkä ja romanttinen sais myöskin olla, mutta myös määrätietoinen. Joo, ei sellaista miestä olekaan...

Yhteistyössä