Millaisen kakun teette/saatte äitienpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja noen
  • Ensimmäinen viesti
virn
Kun olin eksän kanssa ja lapset oli pieniä, sain valmiilla kakkupohjalla levitettyä hilloa ja siihen päälle kermavaahtoa. Joka äitienpäiväaamu. Kiitos kaunis siitä, mutta oli se pahaa vaikka yritin aina näyttää kiitolliselta, ja tunsin tietysti suurta iloa kun perhe oli aamulla tuhtannut yhdessä keittiössä (kun minä olin ns. nukkuvinani, yleensä varasin luettavaa sängyn viereen jo illalla...)

Nykyisin äitini haluaa että menemme sinne kakuttelemaan. Joten jotain pahaa kakkua siellä syödään.

Anoppi käydään tervehtimässä lauantaina. Hän on niin iäkäs ettei leivo eikä kakkuile. Ja siellä on vain minä, mieheni ja miehen sisar. Ajattelin tekaista sitruunamarenkitortun sinne vietäväksi, että saan jonkun hyvän kakun minäkin....

Toivon saavani suklaakakkua. Tiedän saavani suklaakakkua. Se vain pitää itse tehdä. Mutta teen sen jo lauantaina valmiiksi niin saa mies tuoda heti aamusta iiiiiiison palan kahvin kanssa. Oon jo pitkään haaveillu semmoisesta suklaaöverikakusta ja nyt on hyvä syy tehdä. Mies ei siihen varmaan koskekaan, mutta ei se mitään: jää enemmän mulle ja lapsille! =)

Yhteistyössä