Minä kun hehkutin että kaavinnan jälkeen ei oo ollut juuri ollenkaan vuotoa niin viime yönä lapsen pottaillessa huomasin et mun housut kastus ihan märäksi ja vessassa totesin että ihan punaista verta valuu siis kirkasta uutta verta kun aikaisemmmin oli vain pyyhkiessä tullut aavistus ruskeaa limaista. Tämän kirkkkaan joukossa oli pieniä hyytymiäkin. Soitin sitten lääkärille (sairaalaan) että siteen täydeltä yhtäkkiä tullut verta mut sairaalan polilla olivat "yllättäen" sitä mieltä eet oo kotona vaan ja seuraile....tyypillistä. ohjeissakin luki et jos vuoto yhtäkkiä yltyy niiin soittoa sairaalaan. No nyt ei enää valumalla valu berta ja on vähän ruskeempaa mut outoa. Ensin luulin et kuukautiset tulee mut ei oo kuulemma vielä mahdollista. Limakalvot saattaavt kuulemma kaavinnan jäljiltä olla niin ohuet et vuotavat ohuuttaan . Ja kuukautiskipuja mulle kans yöllä tuli ja on edelleen mut kuulemma kohtu saattaa supistella. Kattellaan nyt sitten :attn:
Millaisia kokemuksia teillä on? eli onko ollut alkuun hyvin vähäistä vuotoa ja sitten joidenkin päivien päästä yltynyt?
Kohtutulehdukseenkaan en usko!
Millaisia kokemuksia teillä on? eli onko ollut alkuun hyvin vähäistä vuotoa ja sitten joidenkin päivien päästä yltynyt?