Millainen tunne on kun se Oikea tulee vastaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellinoora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oli tunne, että toinen on niin tuttu ihminen sulle jo ennestään, ihan kuin olisit aina tuntenut hänet. ja sellainen olo, että näinhän sen pitää mennäkin, että ollaan yhdessä.. :)

No se on vaan se tunne, kun tietää että toisesta ei voisi olla ikinä erossa. Jaa-a sitä on vaikee selittää, sen tunteen olen kokenut 13- vuotiaana kylläkin, ja yhä olen hänen kanssa naimisissa.. :)

olen tavannut miehen noin viikko sitten. En ymmärrä, mikä minulla on. On painontunne rinnassa ja eikä voi muuta kuin ajatella häntä. Pitää käydä ihan ulkona kävelemässä, jotta olo helpottaisi.
Ei ole aikaisemmin ollut näin outoa tunnetta.

Kun me nähtiin ton miehen ekan kerran juna-asemalla, me lähes tulkoon itkettiin ja naurettiin samaan aikaan. Ja samantein me käveltiin käsi kädessä eteen päin, sanoja ei juuri tarvittu.

Alkuperäinen kirjoittaja ellinoora:
olen tavannut miehen noin viikko sitten. En ymmärrä, mikä minulla on. On painontunne rinnassa ja eikä voi muuta kuin ajatella häntä. Pitää käydä ihan ulkona kävelemässä, jotta olo helpottaisi.

Jep, tollasta se oli silloin. Ja 2 viikkoa kun oltiin oltu yhdessä niin sanoin siskolle että kyllä tää suhde tulee pysymään ja sisko vaan nauroi.

Noin se kutakuinkin meni mullakin =)
Ja kaikki olikin sitten heti alusta ihan selvää, muutettiin heti yhteen ja nyt takana kohta 10 yhteistä vuotta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:

Noin se kutakuinkin meni mullakin =)
Ja kaikki olikin sitten heti alusta ihan selvää, muutettiin heti yhteen ja nyt takana kohta 10 yhteistä vuotta :heart:

Katsotaan miten minun käy ;) Toivottavasti olisi jotain ihanaa tiedossa.

En osaa pukea sanoiksi sitä tunnetta. Sen vaan jotenkin ymmärtää yhtäkkiä, että tuo on SE tyyppi.

Silloin kun tapasin mieheni, olin niin kyllästynyt miehiin ja ajattelin elää pitkään sinkkuna. No kas, kun mieheni tuli vastaan, oli se heti menoa. Ei ymmärrä, joku aivan tajunnanräjäyttävä fyysinen vetovoima ja sellainen yhteenkuuluvuus.

Yhteistyössä