E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ellinoora:olen tavannut miehen noin viikko sitten. En ymmärrä, mikä minulla on. On painontunne rinnassa ja eikä voi muuta kuin ajatella häntä. Pitää käydä ihan ulkona kävelemässä, jotta olo helpottaisi.
Ei ole aikaisemmin ollut näin outoa tunnetta.
Alkuperäinen kirjoittaja ellinoora:olen tavannut miehen noin viikko sitten. En ymmärrä, mikä minulla on. On painontunne rinnassa ja eikä voi muuta kuin ajatella häntä. Pitää käydä ihan ulkona kävelemässä, jotta olo helpottaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Alkuperäinen kirjoittaja ellinoora:olen tavannut miehen noin viikko sitten. En ymmärrä, mikä minulla on. On painontunne rinnassa ja eikä voi muuta kuin ajatella häntä. Pitää käydä ihan ulkona kävelemässä, jotta olo helpottaisi.
Noin se kutakuinkin meni mullakin =)
Ja kaikki olikin sitten heti alusta ihan selvää, muutettiin heti yhteen ja nyt takana kohta 10 yhteistä vuotta :heart:
Minun kohdallani suhde on nyt loppu. Minulla oli tällainen vahva tunne, mutta miehellä ei.Katsotaan miten minun käyToivottavasti olisi jotain ihanaa tiedossa.
Kun me nähtiin ton miehen ekan kerran juna-asemalla, me lähes tulkoon itkettiin ja naurettiin samaan aikaan. Ja samantein me käveltiin käsi kädessä eteen päin, sanoja ei juuri tarvittu.