millainen tietokonepöytä läppärille?

meillä on niinkin loistava tilanne,et puhelinpistoke löytyy vaan makkarista ja tänne ei mahtuis kun max.50cm levee pöytä :xmas:
tällä hetkellä konetta säilytetään mun yöpöydällä ja käytetään sängyllä istuen sylissä tai jonkun alustan päällä et ilma kiertää,mut ei tää nyt ihan ergonomista ja käytännöllistä oo.. haluaisin kunnon tason ja siihen tuolin,mut kaikki mitä oon löytäny on joko niit näppistasollisia tai sit liian leveitä (siis ihan ei-tietsikkapöytiäkin olen katsellut)

ideoita? :whistle:

vieras
Meil on langaton verkko tääl kotosalla. Olkkarissa on pöytäkone, jota mies pääasiassa käyttää. Makkarissa on kirjotuspöytä (ihan tavallinen ) , jolla säilytetään tätä läppäriä silloin ku sitä ei tarvi. Samainen pöytä toimii myös perheen "talouskeskuksena" eli laskut yms säilytetään sen laatikoissa.

mä oon niin käsi näiden koneiden kanssa,et en tajuu mitää et mistä mä sellasen langattoman meen hankkiin ja paljonko maksaa ja osaako itse asentaa vai vaatiiko asennuksen ja ääähh.. :ashamed:
mun tietokonetiedoillani on ehlpompaa hankkia se pöytä :ashamed:
täs ei ihan lähellä oo liikettä mistä asiaa vois kysellä,niin en vartavasten viitsi lähtee naapurikaupunkiin ku en tiedä minne siel suunnistaisin :ashamed:

Yhteistyössä