Millainen tablettitietokone 8v tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tabletti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tabletti

Vieras
Mulla on 8v tyttö, joka haluaisi tabletin lähinnä pelikäyttöön tai katsellakseen netistä lastenohjelmia tai musiikkivideoita. Itse olen näistä ihan pihalla, kun en ole tablettia koskaan käyttänyt. Onko niissä valmiina jotain lasten pelejä, vai etsitäänkö ne sitten vaan netistä? Mikä olisi kestävä ja helppokäyttöinen tabletti lapselle?

Meillä Samsung galaxy tab 7. Käyttäjällä ikää myös 8v. Niitä pelejä saa ladata Samsung kaupan kautta, ilmaisia tai maksullisia. Pystyy lataamaan myös netistäkin jotain, esim joku pikku kakkosen tms sovellus.
Meillä on tuo 7 tuumainen niin helpompi pitää kädessä kuin isompi. Suojakuoret ihan ehdoton ja mielellään näytönsuojakalvo... Tai ainakin meillä tuli tarpeeseen...
Helppo käyttää, nyt 1v 11kk lapsemme osaa avata itse angry birds pelin...

No milläs se sitten niitä koulutehtäviä tekee hetken päästä? Sitten pitää kuitenkin ostaa kunnon kone siihen tarkoitukseen. Järkeä? Tai sama se mulle, vaikka ostaa kymmenen läppäriä ja tablettia jos on varaa, mutta järjellä ajatteltuna...

No ilmeisesti halpisten kans kannattaa olla tarkkana, kun ei kaikki ohjelmat toimi, jos kerran tuollaiseen pelikäyttöön tulee.
Ja ei ole kyllä yläasteeseen mennessä tarvittu koulutehtäviin välttämättä tietokonetta kuin ehkä kerran, joten en sitä pointtia välttämättä ajattelis.

Meillä Samsung Galaxytab 2, seitsemän tuuman näytöllä. Musta se on ollut tosi hyvä, ei mitään ongelmaa tähän mennessä. Pyörittää helposti leffat ja pelit yms. Samsungin omasta kaupasta voi ostaa/ladata juttuja, mutta myös Googlen Play-kaupasta. Suosittelen kyllä tätä tablettia! Tarkoituksena on ostaa vielä toinenkin Samsungin tabletti jossain vaiheessa, kun tuosta yhdestä tulee välillä kränää.

Yhteistyössä