Kun nuo kaikki myyjät väittävät olevansa halvimpia... mistä IHMEESTÄ mä tiedän, mikä on paras, DNA, Saunalahti, Elisa ja mitä niitä vielä on! Auttakee!
:headwall:
:headwall:
http://saunalahti.fi/gsm/gsmpakettiplus.phpAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Saunalahden puhepaketti (500min 17.90e) ja tekstaripaketti (300 viestiä 5.99e).
Tämä ollut 2v ja tyytyväinen olen ollut Saunalahteen.
Peesi. Paitsi laskut on 20-30 e nyt kun on töistä puhelinetu.Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Dna ollu monta vuotta ja erittäin tyytyväinen =) Laskut on noin 60-70 euroa ja siitä maksetaan kahta puhelinta eli ilman noita puhelimiä nuo laskut olis korkeintaan parin kympin luokkaa aina =) Asiakaspalvelussa vastataan aina ja nopeasti ja liikkeessä saa loistavaa palvelua =)
Mulla on kans tää, samoin miehellä ja pois ei vaihdeta. Halvempaa ei löydy milläänAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Saunalahden Totaali 3G-liittymä
39,95e/kk
Sisältää:
3000min/kk kotimaanpuheluita
3000min/kk videopuheluita
3000kpl/kk tekstiviestejä
3000kpl/kk multimediaviestejä
Olen erittäin tyytyväinen todella halpa liittymä.
Tuo oli ennen mulla kytky liittymänä eli siihen kuului puhelin eli kuukausimaksun päälle 10e mutta nyt sitä ei ole kun olen maksanut tuon puhelimen pois eli oli 24kk sopimus.
Liittymä ollut käytössä 2-vuotta2kk
Nyt maksan vain tuon 39,95e/kk puheluista yms..
2½-vuotta sitten mun puhelinlaskut oli 160-190e/kk ja tämä Saunalahden totaali 3g-liittymä on kyllä todella halpa mulle joka puhun paljon.
Saa puhua 50-tuntia kuukaudessa eli ihan huoletta.
Kyllä mulla joka kuukausi menee melkein se 50h ja tekstareita menee noin 1000kpl. :snotty: :saint: