Millainen puhelinliittymä sinulla on ja oletko tyytyväinen?

nokkosperhonen
elisalta on sellanen 2 vuojen sopimus, missä olisko 20 ?/kk laskut (70min puheluita+jotain 200 viestiä) ja puhelin tuli sieltä sillon aluks, ja tavallaan sitä maksaa samalla sen 2 vuojen ajan.

ja EN ikkään ota tällasta! laskut on kyllä aina 30 ?, mistä lie laskuttavat ja niitä on tullu koko alku vuojen 2 viikon välein.
 
Miä
Dna ollu monta vuotta ja erittäin tyytyväinen =) Laskut on noin 60-70 euroa ja siitä maksetaan kahta puhelinta eli ilman noita puhelimiä nuo laskut olis korkeintaan parin kympin luokkaa aina =) Asiakaspalvelussa vastataan aina ja nopeasti ja liikkeessä saa loistavaa palvelua =)
 
Saunalahden Totaali 3G-liittymä

39,95e/kk
Sisältää:
3000min/kk kotimaanpuheluita
3000min/kk videopuheluita
3000kpl/kk tekstiviestejä
3000kpl/kk multimediaviestejä

Olen erittäin tyytyväinen todella halpa liittymä.
Tuo oli ennen mulla kytky liittymänä eli siihen kuului puhelin eli kuukausimaksun päälle 10e mutta nyt sitä ei ole kun olen maksanut tuon puhelimen pois eli oli 24kk sopimus.
Liittymä ollut käytössä 2-vuotta2kk
Nyt maksan vain tuon 39,95e/kk puheluista yms..
2½-vuotta sitten mun puhelinlaskut oli 160-190e/kk ja tämä Saunalahden totaali 3g-liittymä on kyllä todella halpa mulle joka puhun paljon.
Saa puhua 50-tuntia kuukaudessa eli ihan huoletta.
Kyllä mulla joka kuukausi menee melkein se 50h ja tekstareita menee noin 1000kpl. :snotty: :saint:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saunalahden puhepaketti (500min 17.90e) ja tekstaripaketti (300 viestiä 5.99e).
Tämä ollut 2v ja tyytyväinen olen ollut Saunalahteen.
http://saunalahti.fi/gsm/gsmpakettiplus.php

Halutessasi voit liittää liittymään myös tekstiviestipaketin 100 viestiä 1,99 ?/kk tai 300 viestiä 5,99 ?/kk

 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Dna ollu monta vuotta ja erittäin tyytyväinen =) Laskut on noin 60-70 euroa ja siitä maksetaan kahta puhelinta eli ilman noita puhelimiä nuo laskut olis korkeintaan parin kympin luokkaa aina =) Asiakaspalvelussa vastataan aina ja nopeasti ja liikkeessä saa loistavaa palvelua =)
Peesi. Paitsi laskut on 20-30 e nyt kun on töistä puhelinetu.
 
Mulla dna aarre ja lapsilla dna onnit. Lasku on ollut näistä kolmesta liittymästä 30-40?/kk. Vasta avasin kuopuksellekin dna onnin, joten pikkuisen laskutkin sitten kasvavat. Monia vuosia olen ollut dnan asiakas, ja en voi kuin kehua palvelua ja hintoja =)
 
Helmi
Dna Helmi täälläkin, ei vois paljon halvemmalla päästä...
Mulla on oikeastaan kaikilla kavereilla ja läheisillä dna, ja koko tän vuoden saa soittaa ja tekstata ilmaiseksi kaikkiin! dna-liittymiin.
Eikä se 2009 alkaenkaan ole kuin 2 senttiä/min ja 2 senttiä/txt.
 
Turkilmas
Saunalahden liittymä, sellainen puhepaketti-systeemi. Puhelinlasku on yleensä parikymppiä kuussa ja olen ollut äärettömän tyytyväinen.

Soneraa tai Elisaa ei meikäläiselle tuu enää ikinä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Saunalahden Totaali 3G-liittymä

39,95e/kk
Sisältää:
3000min/kk kotimaanpuheluita
3000min/kk videopuheluita
3000kpl/kk tekstiviestejä
3000kpl/kk multimediaviestejä

Olen erittäin tyytyväinen todella halpa liittymä.
Tuo oli ennen mulla kytky liittymänä eli siihen kuului puhelin eli kuukausimaksun päälle 10e mutta nyt sitä ei ole kun olen maksanut tuon puhelimen pois eli oli 24kk sopimus.
Liittymä ollut käytössä 2-vuotta2kk
Nyt maksan vain tuon 39,95e/kk puheluista yms..
2½-vuotta sitten mun puhelinlaskut oli 160-190e/kk ja tämä Saunalahden totaali 3g-liittymä on kyllä todella halpa mulle joka puhun paljon.
Saa puhua 50-tuntia kuukaudessa eli ihan huoletta.
Kyllä mulla joka kuukausi menee melkein se 50h ja tekstareita menee noin 1000kpl. :snotty: :saint:
Mulla on kans tää, samoin miehellä ja pois ei vaihdeta. Halvempaa ei löydy millään
 
Mulla on nyt joku Tele Finlandin mikälie, mis on ihan minuuttivelotus ja tekstiviestit kappaleittain, oli sillon kun olin opiskelemassa joku pakettijuttu, mut nyt luovuin siitä, kun ei enää tuu soiteltua yhtään niin paljon. Ja jos tulee niin sekin viikonloppuisin kun saa soittaa eurolla/päivä (joku puhepotti tms. tarjous). Oon tyytyväinen.
 

Yhteistyössä