Millainen paikka Toivakka on asua????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toivakkaanko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toivakkaanko

Vieras
Onko täällä siis ketään Toivakkalaisia?

Keski-suomeenpäin muutto olisi edessäpäin. Tässä nyt sitten pähkäillään minne sinne.

Toivakka kiehtoisi hyvien lapsiperheiden etuuksien takia... muualla keski-suomessa ei noin hyviä taida olla. Reilu pari vuotta kun lapsukaisia kotona vielä hoitelen.

Toivakassa tosin näyttäisi aikasta vähän olemaan omakotitaloja myynnissä... alle 170000?... eli jos joku tietäisi taloja joita sielläpäin on myynnissä. Etuoven, oikotien, mikko.fi, ym.mitä nyt netistä olen löytänyt olen katsonut. JOS joku paikkakuntalainen viitsisi paikallislehdistä katsoa jos jossainpäin olisi myynnissä niin OLISIN IKIONNELLINEN tiedoista. Vanhemmatkin käy.... =)

Toivakkaanko matkamme käy.....

En ite asu Toivakassa, mutta loman aikana tuli ajettua siitä läpi useaan otteeseen, ja näytti tosi kivalta paikalta. Rakentavat uusia rivareja siihen ihan järvenrantaan. Jos ei olisi elämä niin sidoksissa pääkaupunkiseutuun niin sinne muuttaisin!

Oletko käynyt jo Toivakan sivuilla katsomassa talotarjonnan? Haluatteko aivan sinne keskustaan muuttaa? Toivakan kylien sivuilta löytyy myös monenlaista tietoa. Tapahtumia eri kylillä on usein.
Taloja saattaa olla melko harvakseltaan myynnissä, mutta kannattaa laittaa ilmotusta paikallisiin lehtiin. Niin meille tuli monta tarjousta.

Ite en ole asunut, mutta tuttuja asuu siellä, joten on tullut vietettyä aikaa Toivakassa. Kivaa aluetta. Kaunista seutua ja paljon lapsiperheitä. Onhan se sellanen pieni paikkakunta, eli jos tykkää kaupungin melskeestä tai haluaa shoppailla, niin pitää ajella Jyväskylään. Kaikki peruspalvelut siellä kyllä on, pari kauppaa, pankki, apteekki...

http://www.nettiasunto.com/simpleSearch.php?opt_category=S&opt_type=1&noOfRoom=&opt_price_from=&opt_price_to=&opt_area_from=&opt_area_to=&opt_domicile=&opt_town=59&enterArea=Aluetarkenne&optLastArea=&optLastPrice=&search=Hae+%3E%3E

Jos tuosta yrittäis tinkaista vähän pois...?

kiitos linkistä... tuota olen katsellut =) Ei tarttisi olla keskustassa... mielellään jopa vähän syrjässä. Tontti saisi olla ISO... Ei mikään tuollainen reilu 1000m jossa naapurin näkee suoraan ikkunasta =)

Alkuperäinen kirjoittaja tuleva toivakkalainen:
Oletko käynyt jo Toivakan sivuilla katsomassa talotarjonnan? Haluatteko aivan sinne keskustaan muuttaa? Toivakan kylien sivuilta löytyy myös monenlaista tietoa. Tapahtumia eri kylillä on usein.
Taloja saattaa olla melko harvakseltaan myynnissä, mutta kannattaa laittaa ilmotusta paikallisiin lehtiin. Niin meille tuli monta tarjousta.

kunnan sivuja olen katsellut... mitä paikallislehtiä sielläpäin on? Koska te olette muuttamassa? =) keskustaanko?

Me olemme muuttamassa ihan lähiaikoina ja vähän sinne syrjempään. Toivakan kirkolle on meiltä 15 kilsaa, että maaseudun rauhassa saadaan asustella.
En nyt muista mitä paikallisia lehtiä siellä ilmestyy. Me laitoimme ihan keskisuomalaiseen ilmoituksia ja ihan hyvin tuli tarjouksia. Noille nettisivuillekin voi laittaa ilmoituksia, muutamia talon etsijöitä siellä on taitanut olla.

Mä oon asunu Toivakassa sivukylällä. Nykyään asun tässä lähellä ja sivusta seurannu. Panostavat kovasti lapsiperheisiin. Pieni kylähän se on, mutta sieltä löytyy kaikki tarvittava ja kuitenkin Jyväskyläänkin on lyhyt matka..
En ole taloilmotuksia seurannu, mutta täytyy huudella, jos näkyy:)

Minäkin olisin kiinnostunut toivakkaan muutosta..Etelä-suomesta muutamme,mutta olen kotoisin pohjoisesta.Olen lapsena asunut maalla ja haluan ,että omat lapseni saavat myös kasvaa luonnon rauhassa=)Itse olemme ajatelleet rakentaa,kun mies on kirvesmies ja isäni myös ,joka tulisi auttelemaan..toivakassa olikin edullisia tontteja.

Yhteistyössä