Millainen paikka tampereen härmälä leirintäalue???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta se on kiva, toimiva, siisti, ystävällinen. Ei mitään luksusta, mutta miellyttävät muistot jäi. Kiva matka Särkkikseeen ja sieltä sai ainakin muutama vuosi sitten ostaa rannekkeet valmiiksi ettei tarvinnut jonotella.

Härmälä camping on hyvä ja rauhallinen leirintäalue, jos ei vaadi mitään erikoisuuksia itse alueelta. Viihtyisä paikka, ja mukava henkilökunta. Minulla on pelkästään hyviä kokemuksia Ko. leirintäalueesta, tietysti festari yms. aikaan on meteliä, mutta paikalla on aina ollut järjestyksenvalvojia, jotka päivystävät alueella ja hoitavat työnsä, kun heitä informoi.Käsittääkseni järjestyksenvalvoja(t) on myös arkena alueella, joten rauhallista pitäisi olla.Saunat ja ranta ovat suhteellisen hyvässä kunnossa, eikä muussakaan varustelussa ole puutteita.Tosiaan lainaten karavaanaria ei luksusta, mutta kelpaa.Kyllä ainakin juhannuksena sai rannekkeita särkkään ja mukavaa oli =)

Minusta noista mökeistä suurin osa, ellei kaikki, on vessattomia ja aika vanhoja perus mökkejä. Oltiin siellä muutama viikko sitten ja mielestäni sinne oli tullut myös uudempia mökkejä, tosin minun edellisestä kerrasta on yli 10v aikaa, mutta nekin näytti pieniltä ja tuskin niissäkään oli vessaa. Molempiin päihin aluetta oli tehty uudet vessa/suihku rakennukset, ne oli uutuuttaan siistit. Itse olisin kaivannut roskiksia lisää, näin karavaanarina ei millään ilkeäisi jättää roskapussia täyden roskiksen viereen ulos kun harakat käy niitä sit repimässä ja levittelemässä.
Rannekkeet sieltä sai ostaa.

Yhteistyössä