Rauhallinen omakotitaloalue. Viime vuosina vanha rakennuskanta on saanut seurakseen paljon uusia taloja. Ilman autoa hankala paikka asua, koska alueella ei juuri palveluita.
[QUOTE="Vieras";27034964]Rauhallinen omakotitaloalue. Viime vuosina vanha rakennuskanta on saanut seurakseen paljon uusia taloja. Ilman autoa hankala paikka asua, koska alueella ei juuri palveluita.[/QUOTE]
Mä kyl just meinasin muuttaa sinne, vaikka ei ole autoa.
Sama vamma on kaikilla omakotitaloalueilla. Mitä palveluita tarvitse? Nöykkiö on iha yhtä kallis, mutta lyhyet kävelymatkat ei bussireittien varrelle. Kattilalaakso on sika pussinperä, vaikka siinä aika lähellä on.
Jos haluat tulevaisuudessa metron kyytiin, niin Espoonlahden alue olisi tutkimisen arvoinen. Jos kaihdat kerrostaloasumista, niin Laurinlahti on kiva.
Ei oo mikään pakko olla autollinen asuakseen siinä. Neuvolaan, lähikauppaan ja terveyskeskukseen kävelee about kymmenessä minuutissa, ja kyllä siitä ne bussitkin kulkee 10-15min välein. Mun käsitykseni mukaan on mukava paikka asua, ja rauhallinen.
niin ja jos haluut ajatella enemmän sitä sijoituspuolta kodin ostamisessa, niin kannattaa pyöritellä mielessään ehkä myös Saunalahtea asun itse Saunalahdessa ja täällä kyllä arvo nousee ihan huippuvauhtia, nyt kun on vireillä kaikenlaista tännekin. Nyt on uusi neuvola ja koulu (ala- ja yläaste) ja jonkinlaista kauppaakin tohon on kaavailtu, ja ilmeisesti se metrokin tulee tännekin sit joskus vuosien päästä kun valmistuu.
Juu no onhan niiden Enkeleiden "päämaja" siinä, tosin harvoin siellä mitään liikettä näkyy. Toissakesänä olin itse siellä niiden "puutarhajuhlissa", eli kesäbileissä oikeastaan, ja sielläkin kaikki oli kiltisti eikä kukaan uhonnu tai rähissy, ihan mukavia heppuja ne oli.