Millainen päivä muilla on takana?

Mulla on ollut kaamea päivä :(

Olen viime kuukaudet valmistellut yhtä julkaisua, joka vihdoin valmistui ja sitä juhlittiin asianmukaisin menoin. Sitten eräs jäärä, vanha mies, joka tietää aina kaiken parhaiten, kyykyttää naisia, etenkin nuoria, eikä usko kenenkään muunkaan kyyihin, kehtaisi heti julkkareiden jälkeen tulla kertomaan omat mielipiteensä kirjasta.

Eikö p*rkele ihmisillä ole mitään tilannetajua? Olin kuulemma hänen juttunsa kielen editoinut ihan pieleen (hänellä on tietysti synnynnäinen kielikorva, minulla "vain" opiskeltu) ja ruotsinkielinen osuus oli aivan surkeaa tekstiä (hän osaa ruotsia kuin vettä vaan, kääntäjät eivät) ja muutenkin opus oli hänen mielestään laiha.

Otti koville kävellä pois tilanteesta a) itkemättä tai b) laukomtta totuuksia päin äijän naamaa.

|O |O |O |O

Kiitos :snotty:

Mites muilla menee? :xmas: :xmas:

Mua kääntäjänä ärsyttää muuten ihan hitosti ne ihmiset jotka toitottavat, että kääntäjät eivät osaa mitään ja he itse osaavat kaiken. Samahan se tietysti on monessa muussakin ammatissa.

Mulla on ihan rauhallinen päivä takana, gradun kaavioita olen vääntänyt Excelillä :) Täytyy lähteä vielä vähän shoppailemaan.

no onpa pyllystä tommone käytös! ettei vaan kateutta ilmassa? jotku ilmaisee kehunsa haukkumalla ku pahaiset rakkikoirat..

mä oon luksuriöösisairastanu, yksin kotona. katselin dvd:ltä green wingiä ja pokka pitää, välillä koneella teetä siemaillen.. sitten imuroin pahimmat villakoirat ja hain lapset kolmen maissa.

vieras
Kuulostaa kateelliselta!! Olit varmaan tehnyt jotain hänen mielestään hienoa nii yrittää lytätä sinut...
Yritä unohtaa tää kateellinen tyyppi ja nauti urakkasi päätöksestä!! :)

Itsellä ollut ihan tavallinen, kiva päivä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Mua kääntäjänä ärsyttää muuten ihan hitosti ne ihmiset jotka toitottavat, että kääntäjät eivät osaa mitään ja he itse osaavat kaiken. Samahan se tietysti on monessa muussakin ammatissa.
Mistä kielistä tai mihin kieliin käännät? On ollut joskus puhettakin... Muistan että sulla on oma yritys.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Mistä kielistä tai mihin kieliin käännät? On ollut joskus puhettakin... Muistan että sulla on oma yritys.
Englantia pääasiallisesti, mieluiten suomeen päin, mutta pakosta täytyy kääntää myös englantiin. Tällä hetkellä eniten telkkari- ja DVD-tekstityksiä, niitä tietysti onneksi vain suomeen päin :)

No höh :( :hug:
Minulla on joku outous nyt päällä, olen riehunut kotona taas: mylläsin ja siivosin, vaihtelin verhoja jne jne,, nyt viskasin vielä jonkinlaisen jauhelihapiiraankin uuniin ruispohjaisen sellaisen. :xmas:

spraitti
Ihan paska päivä suoraan sanottuna. Hermot riekaleina ja kaikki ottaa päähän. Olisi pitänyt vaan aamulla vetää peittoa päälle ja jatkaa unia *syvä, syvä huokaus*

T
Kauhea huoli ollut toisesta kissasta.. parka ei ole oikein moneen päivään syönyt. Eilen käytiin eläinlääkärissä ja tänään on joutunut kokoajan seuraamaan josko alkaisi syömään... Onneksi äsken vähän söi jo :)

vieras
Olen ollut koko päivän allapäin. Aamulla sain yhden opiskeluihin liittyneen asian hoidettua, siinä meni yhteen asti. Sen jälkeen söin lounasta, mutta alkoikin masentaa niin, etten saanut lähdetyksi jumppaan, jota olin odottanut viikon. :/

En ymmärrä itsekään miksi tuntuu tältä. Nyt leivon sämpylöitä, jos se vähän piristäisi.

Yhteistyössä