Millainen on OMA talvivaatetuksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja talvi tulee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Leudommilla keleillä fleecevuorattu kuoritakki ja kosteutta pitävät kevyttoppahousut, pipo ja tumput. Kovemmilla pakkasilla untuvatakki ja paksummat toppahousut sekä paksut talvihanskat ja turkislakki. Kenkinä gore tex-talvikengät. Näitä siis niskaan jos on tarkoitus ulkoilla ja liikkua, kaupungille sitten löytyy karvavuorista korkosaapasta ja villakangastakkia yms.

pikkupakkasilla (max.-10) kuorihousut ja takki fleecevarusteilla tai villakangastakin jos ei tuule.
pakkasta max. -20 untuvatakki ja toppahousut tai villakangas takin..
pakkasta paljon (20-45) toppahousut ja fleecehousut, takkina joko kaniturkis tai minkkiturkki.
kenkinä aina columbian omniheatit miestenpuolelta vielä ei oo tarvinnu villasukkia,ei edes -30-40 pakkasilla.
kaupunkiin oon sitten tavannu pistää kuoritakin..

:Okyllä, parhaat kengät rämpiä kainaloitaan myöten hangessa kun leikkii lasten kanssa.

No ei todellakaan ole! Ennemin kannattaa hankkia jotkin kanadansaappaat jotk aoikeasti ovat lämpimät ja pitävät myös vettä. Kuomat on ehkä lähiöasukille, joka kuvittelee kävelevänsä syvässäkin lumessa ääriolosuhteissa, kömpiessään omakotitalonsa ulko-ovelta kadun varteen postilaatikolle kun yöllä on satanut muutama sentti uutta lunta ja aura-auto ehkä hieman kasannut sitä ajoradan laitaan pienen töyssyn.

[QUOTE="pah";27182010]No ei todellakaan ole! Ennemin kannattaa hankkia jotkin kanadansaappaat jotk aoikeasti ovat lämpimät ja pitävät myös vettä. Kuomat on ehkä lähiöasukille, joka kuvittelee kävelevänsä syvässäkin lumessa ääriolosuhteissa, kömpiessään omakotitalonsa ulko-ovelta kadun varteen postilaatikolle kun yöllä on satanut muutama sentti uutta lunta ja aura-auto ehkä hieman kasannut sitä ajoradan laitaan pienen töyssyn.[/QUOTE]no minulle kuomat on parhaaksi todettu, känädäböötsit ei istu jalkaani.
ja ovat testatttu ääriolosuhteissa ja oikeasti kainaloita myöten on kaahlattu joka talvi.täällä on oikea talvi eikä mitään märkää lunta silloin kun käytän kuomia joten vettä niiden ei tarvi pitää, loskakelillä käytän kumppareita.

Mulla on sellainen villainen viittatakki jossa on ihan älyttömän suuri huppu ja sitten lämmin parka. Säästä ja tilanteesta riippuen :) Täksi talveksi pitäisi ostaa uudet kengät.. Saappaat ja nilkkurit. Vielä ei tartte niin paljon könytä hangissa, kun lapsi on niin pieni. Ensi talveksi sitten kunnon ulkoiluvaatteet ja kengät!

Kevyttoppapuku tai toppapuku hakusessa, vanhaan en enää mahdu... Mutta naapurien kauhuna olen ulos toppautunut ulkonäöstä välittämättä ;) eli paljon ja lämmintä!

ulkoilua varten aikoinaan H&M:tä ostettu pullea, musta toppatakki jonka hupun saa napitettua niin tiukasti päähän ettei lumimyräkkäkään haittaa sekä hobbyhallista tilatut mustat toppahousut & musta/pinkit nilkkurit.
muuten nilkkapituinen, tyköistuva musta villakangastakki jossa karvaa hihansuissa ja mustat
nahkasaappaat joissa hiukan korkoa. hattuja ja hanskoja on jos jonkinlaista, samoin huiveja

Yhteistyössä