Millainen on ollut mielialasi, kun olet tehnyt positiivisen raskaustestin, iloinen, hämmentynyt vai jotain muuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteliäs

Vieras
Mä en osaa ikinä suhtautua raskauteen leppoisasti ja iloisesti. Ekan raskauden kohdalla tuli melkein pakokauhu ja ei tää nytkään kaukana ole. Minua kammottaa se, että mun pitää kertoa ihmisille raskaudesta ja eniten mä inhoan sitä toisten reagointia, kun en yhtään kestä minkäänlaista hössöttämistä, mä vaan haluaisin että asia ohitettaisiin olankohautuksella, että aijaa.

Nyt jo kammottaa ajatus milloin ne töissä huomaa tai keksii että olen raskaana, sillä olen teen töitä pelkkien naisten kanssa ja tiedän niiden reagoinnin asiaan.

Todella onnellinen jokaisesta positiivisesta testistä.

No ei kyllä kannata murehtia mitä muut sanoo raskaudesta, mitäpä se muille kuuluu. Ja sitten kun ne huomaa sen niin sanot vaan ettet halua enenpi siitä puhua.

Mä olin työmatkalla toisella puolen maapalloa ja viimeisenä aamuna ennen kuin lähdin kotiin päin, tein testin (olin siis jo jokseenkin varma raskaudesta matkalle lähdettäessä, mutta en halunnut sitä silloin vielä testata... ja testi oli mukana.) Muistan edelleen sen tunteen, kun vain seisoin hotellihuoneen ikkunan edessä ja katselin ulos ja HYMYILIN. Ja samalla tärisin ilosta, jännityksestä ja siitä tunteesta, että minulla olisi miehelle ihana tuliainen mukanani :)

Kuopuksesta en sitten muistakaan...

Ensimmäistä en voinut kertakaikkiaan uskoa, kun minun ei edes pitänyt saada lapsia. Epäusko kesti viikkoja. Toisesta olin riemuissani, kun ihan tekemällä tehtiin ja nopeasti tärppäsi. Kolmatta taas en meinannut uskoa, olin kauhuissani että ei kai sentään NÄIN äkkiä!!

Yhteistyössä