heppu
Miksi oli niin likainen? Oliko masennusta, alkoholismia tms? Minkä ikäisiä lapsia ja miten monta? Omaa kotia ei saa sitten sanoa nyt tässä ketjussa likaisimmaksi
:'( :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja ..:koti jossa on viisi lasta(osa ala-asteella ja osa pienempiä). Kissan paskaa, ruokalautasia, puhtaita ja likaisia vaatteita, siis ihan kaikkea lattialla. Pöydille ei mahdu mitään. kaikki astiat likaisia. vessa tosi törkyinen (siis ihan oikeesti paskainen yltäpäältä) pedeissä ei lakanoita, likaiset patjat lapsilla. sänkyjen alla paskavaippoja homehtuneita tuttipulloja.
Äiti kotona, isä töissä. äiti nukkuu puolille päivin ja lopun ajan pelaa pleikkaa.
sä tai joku teki asialle jotain?Alkuperäinen kirjoittaja ..:koti jossa on viisi lasta(osa ala-asteella ja osa pienempiä). Kissan paskaa, ruokalautasia, puhtaita ja likaisia vaatteita, siis ihan kaikkea lattialla. Pöydille ei mahdu mitään. kaikki astiat likaisia. vessa tosi törkyinen (siis ihan oikeesti paskainen yltäpäältä) pedeissä ei lakanoita, likaiset patjat lapsilla. sänkyjen alla paskavaippoja homehtuneita tuttipulloja.
Äiti kotona, isä töissä. äiti nukkuu puolille päivin ja lopun ajan pelaa pleikkaa.
Minkäikäinen sun pikkusiskosi on? Näin vaan täällä pussissa vähän sinua muistuttavan tytön ja tiedän minkä niminenkin on etunimeltään. Tytön nimi alkaa L:llä? Oli vaan samaa näköä kuin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Oma kotini kun olin lapsi (ja on tuo äitini koti edelleen). Äippä ei oo koskaan ollut mikään siivousihme. Pienenä meidän kodin siisteys oli mun harteilla. Enkä mä tietty yksin jaksanut kuitenkaan niin kovin hyvin. Kun sitten muutin pois kotoa, niin tilanne paheni uskomattomaksi. Sitä kämpän tilaa ei pysty sanoin kuvailemaan. Tai no joo: saastainen.
Tää kuullostaa pitkälti meidän ystävä perheeltä :/, tosin äiti ei nuku puolille päivin eikä pelaa pleikkaa. Lastensuojeluviranomaisille on ilmoitettu (ei me, vaan huolestuneet sukulaiset) mutta muutosta ei tule. He muuttavat jatkuvasti kauemmaksi korpeen, niin ei tule yllätysvierailijoita. Olen yrittänyt pitää välit hyvänä että jonkinlainen kontakti säilysi häneen ja lapsiin. Olen auttanut siivoilussa sen minkä voin, mutta ei ole kauhean kaus kantoista kun sama touhu jatkuu vaan. Ei ymmärrä miten joku voi asua niin paskasesti. lapset haisee, sängyt haisee pissalle jne. Pienimmän homeisia maitopulloja lojuu hänen pinniksessäkin :x, siellä seassa vielä koira ja kissa tekemässä sotkujaa.Alkuperäinen kirjoittaja ..:koti jossa on viisi lasta(osa ala-asteella ja osa pienempiä). Kissan paskaa, ruokalautasia, puhtaita ja likaisia vaatteita, siis ihan kaikkea lattialla. Pöydille ei mahdu mitään. kaikki astiat likaisia. vessa tosi törkyinen (siis ihan oikeesti paskainen yltäpäältä) pedeissä ei lakanoita, likaiset patjat lapsilla. sänkyjen alla paskavaippoja homehtuneita tuttipulloja.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tää kuullostaa pitkälti meidän ystävä perheeltä :/, tosin äiti ei nuku puolille päivin eikä pelaa pleikkaa. Lastensuojeluviranomaisille on ilmoitettu (ei me, vaan huolestuneet sukulaiset) mutta muutosta ei tule. He muuttavat jatkuvasti kauemmaksi korpeen, niin ei tule yllätysvierailijoita. Olen yrittänyt pitää välit hyvänä että jonkinlainen kontakti säilysi häneen ja lapsiin. Olen auttanut siivoilussa sen minkä voin, mutta ei ole kauhean kaus kantoista kun sama touhu jatkuu vaan. Ei ymmärrä miten joku voi asua niin paskasesti. lapset haisee, sängyt haisee pissalle jne. Pienimmän homeisia maitopulloja lojuu hänen pinniksessäkin :x, siellä seassa vielä koira ja kissa tekemässä sotkujaa.Alkuperäinen kirjoittaja ..:koti jossa on viisi lasta(osa ala-asteella ja osa pienempiä). Kissan paskaa, ruokalautasia, puhtaita ja likaisia vaatteita, siis ihan kaikkea lattialla. Pöydille ei mahdu mitään. kaikki astiat likaisia. vessa tosi törkyinen (siis ihan oikeesti paskainen yltäpäältä) pedeissä ei lakanoita, likaiset patjat lapsilla. sänkyjen alla paskavaippoja homehtuneita tuttipulloja.
Mun pikkusisko on nyt 18-vuotias, mutta hänen nimensä ei ala L:llä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkäikäinen sun pikkusiskosi on? Näin vaan täällä pussissa vähän sinua muistuttavan tytön ja tiedän minkä niminenkin on etunimeltään. Tytön nimi alkaa L:llä? Oli vaan samaa näköä kuin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Oma kotini kun olin lapsi (ja on tuo äitini koti edelleen). Äippä ei oo koskaan ollut mikään siivousihme. Pienenä meidän kodin siisteys oli mun harteilla. Enkä mä tietty yksin jaksanut kuitenkaan niin kovin hyvin. Kun sitten muutin pois kotoa, niin tilanne paheni uskomattomaksi. Sitä kämpän tilaa ei pysty sanoin kuvailemaan. Tai no joo: saastainen.
Melko huono huumorintaju sulla :|Alkuperäinen kirjoittaja aaahhh:Mä kuolen nauruun. Teidänkö kavereita ovat?