millainen on kolmekymppinen mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höpsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höpsi"

Vieras
Te, joilla on tuon ikäisiä miesystäviä/miehiä, ovatko jo ihan aikuisia? Onko lapsia, kantaako vastuun? Käykö juhlimassa joka viikonloppu? Ehkä vähän sekava kysymyksen asettele, mutta tuntuu että tuo oma kolmekymppinen ei ehkä ole ihan niin kypsä kuin tuon ikäisen toivoisi olevan.

Jokainen 3kymppinen on omanlaisensa. Ikä ei kerro vastuuntunnosta mitään, eikä muustakaan.
Oma exäni oli reilu 30v ja vähät välitti perheestään tai mistään muustakaan. Eli kuin ois 18v. Nykyinen on taas 25v ja vastuuntuntoisempaa ja kunnollisempaa miestä saa hakea!
Ikä ei siis merkkaa mitään!
Kaikki ei vain aikuistu koskaan ja ryyppääminen ym. kiinnostaa aina. On perhettä tai ikää.

Ihan normaali on mun mielestä ja kantaa vastuunsa eikä käy viikoittain juhlimassa.
Saisi olla lapsellisempi, mutta nyt on ollut niin paljon stressiä että tuntuu vähän poissaolevalta ja vakavalta. Pitää jahdata sitä vähän vesipyssyllä niin kuoriutuisi leikkisämpää sorttia. :xmas:

Hän on siis 29v eli vielä "kakskymppinen" ainakin omien sanojensa mukaan. :D

Viimeksi muokattu:
Mun tuntemat kolmekymppiset miehet on

a) viettäneet siihen asti hulivilielämää ja sitten iskee tarve pariutua
b) perustaneet perheen nuorena ja kolmekymppisenä eroavat

Jälkimmäisessä tapauksessa eivät enää hirveästi juokse ulkona, vaan löytävät nopeasti uuden naisen.

stupid-questions.jpg

Olen kolmekymppinen mies ja en eroa siitä mitä olin kaks kymppisenä muutakun et olen myös perheen isä jolloin en voi vaan ilmoittaa lähteväni ryppään ja kadota ja tavata taas kahentoist jälkeen baarissa eikä kyllä enää huvittais voka viikon loppu baarissa notkuakaan mutta kaikesta huolestuttavimpana seikkana kolmekympisyydesä pidän sitä että vaimo näyttää 150% seksikkäämmältä mun silmissä mitä kaks kymppisenä mut vaimo ei jaksa saman lailla mitä kakskymppisenä :(

Hassu kysymys. Millaisia ihmiset nyt yleensä ovat? Yksiöitä yksilöllisillä ominaisuuksilla? Hyvänä esimerkkinä parikymppinen serkkuni on huomattavasti fiksummin käyttäytyvä ja vastuuntuntoisempi kuin eräs tuntemani päälle nelikymppinen herrasmies.

Millainen on tyypillinen kolmekymppinen nainen? Empiirisen kokemukseni mukaan erilainen kuin se vieressä seisova ikäsisko, tai hänen vieressään seisova.

Mun mies on 30v ja vastuuntuntoinen duunari, isä, puoliso. Käy harvakseltaan ulkona (saisi käydä useammin). Tekee ruokaa, leipoo, harrastaa säännöllisesti moottoriurheilua, käy töissä arkisin ja kesäisin tekee maalaushommia extrana. Osaa pukeutua tarvittaessa siistimmin, puku päällä kuolattavaa kamaa. Katsoo iltaisin digiboxilta kanssani sarjoja ja elokuvia.

30, 20, 40v mies on ihan samanlainen. Naiset on ihan oma lukunsa. Miehillä ei vaan ole vaihdevuosia odottamassa siinä viidenkympin tienoilla, joten käyttäytyvät melko paljon samalla tavalla oli ikä mikä tahansa.

[QUOTE="höpsi";28553446]Te, joilla on tuon ikäisiä miesystäviä/miehiä, ovatko jo ihan aikuisia? Onko lapsia, kantaako vastuun? Käykö juhlimassa joka viikonloppu? Ehkä vähän sekava kysymyksen asettele, mutta tuntuu että tuo oma kolmekymppinen ei ehkä ole ihan niin kypsä kuin tuon ikäisen toivoisi olevan.[/QUOTE]

ei käy juhlimassa ja kantaa vastuunsa lapsesta,ei juo,ei juokse kylillä,ei rassaa autoo. Mutta miinus puolena on se että hän ei kykene keskustelemaan yhdestäkään ongelmasta joka liittyy parisuhteeseen

Yhteistyössä