Millainen on hyvä hana keittiöön/vessaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suositelkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suositelkaa

Vieras
Mitä ominaisuuksia pitäisi olla lapsiperheen vessan hanassa muuta kuin se että sieltä tulee vettä? entä millainen olisi hyvä hana keittiöön? Ihan se "perinteisen" mallinen vai joku muu?

Nyt sitten päätit kokeilla miten ne omat siipesi kantavat ja muutat ihan ensimmäiseen asuntoon itseksesi? Ainakin tekstisi perusteella näin käy, muutenhan tietäisit itsekin mikä on toimiva ratkaisu.

Ei kai sillä mitään väliä ole? Vai onko?? Olishan se kähee jos se toimis katseella :D Myöskin lapsilukko tekis wc:n hanalle terää.. Sellainen lukko mikä aistii lapsen olon eikä toimi silloin kun lapsella on pahat mielessä :xmas:

Vielä jatkan, eli meillä tosi hankala käyttönen hana, sellanen missä tikku jolla vettä säädetään. Onhan se kauniin näköinen, mut todellakin ottasin mielummin perushanan. Eli on sillä väliä.

Minä toivoisin keittiöön sellaista hanaa mistä saa päästä irti sen suuttimen eli tulee letkuna siitä hanasta irti.. En osaa tämän paremmin selittää :D Jossain (tv:ssä?) olen tällaisia nähnyt ja olisi kätevä kun pesee kattiloita tai paistinpannua, saisi suihkutettua lähietäisyydeltä eikä roiskuisi likainen/puhdas vesi pitkin tasoja (onnistun aina kastelemaan itsenikin). Ja tietysti itse altaan saisi suihkuteltua paremmin.

Vessan hanalla ei niin väliä, pääasia että vessasta löytyy se käsisuihku.

Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäiseen asuntoon?;26284080:
Nyt sitten päätit kokeilla miten ne omat siipesi kantavat ja muutat ihan ensimmäiseen asuntoon itseksesi? Ainakin tekstisi perusteella näin käy, muutenhan tietäisit itsekin mikä on toimiva ratkaisu.

Mikä sulla on hätänä? :) Onpa tullut hanoja kokeiltua mutta eka talo on joo mitä rakennetaan, jonkun ne on hanavalinnat sinnekin tehtävä.

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";26284131]Minä toivoisin keittiöön sellaista hanaa mistä saa päästä irti sen suuttimen eli tulee letkuna siitä hanasta irti.. En osaa tämän paremmin selittää :D Jossain (tv:ssä?) olen tällaisia nähnyt ja olisi kätevä kun pesee kattiloita tai paistinpannua, saisi suihkutettua lähietäisyydeltä eikä roiskuisi likainen/puhdas vesi pitkin tasoja (onnistun aina kastelemaan itsenikin). Ja tietysti itse altaan saisi suihkuteltua paremmin.

Vessan hanalla ei niin väliä, pääasia että vessasta löytyy se käsisuihku.[/QUOTE]

Juu tuota itsekin mietin keittiöön ja kodariin, mut sitten tuli mieleen että ehkä ei sittenkään. Ainakaan kodinhoitohuoneeseen, se on ihan varma että sillä joskus kastellaan muutakin kuin sitä mitä pitäs. :) Ihan perushanoihin ollaan varmaankin päätymässä, joku Oraksen ekonapillinen versio ehkä vessaan niin ei olisi hana aina täysillä ja vesi roiskuisi minne sattuu. Kosketusvapaa hanakin saattaisi toimia mutta ihan liian kallis meidän budjettiin.

Mikä sulla on hätänä? :) Onpa tullut hanoja kokeiltua mutta eka talo on joo mitä rakennetaan, jonkun ne on hanavalinnat sinnekin tehtävä.

Sinä sitä käytät en minä, ja mitä se sinulle kuuluu mihin tarpeeseen minä hanaani käytän. Nyt sitä maalaisjärkeä näihin aloituksiin, tyhmääkin tyhmempiä aloituksia taas vilisee täällä ja tämä totta tosiaan kuuluu niihin tyhmimpiin aloituksiin.

Meillä on keittiössä ylöspäin kaartuva hana joten sen alle mahduu ämpärikin pestäväksi ja vesassa on ihan tavalliset Oran hanat, ne on ihan kätevät ja kestävät käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja No ensinnäkin;26284363:
Sinä sitä käytät en minä, ja mitä se sinulle kuuluu mihin tarpeeseen minä hanaani käytän. Nyt sitä maalaisjärkeä näihin aloituksiin, tyhmääkin tyhmempiä aloituksia taas vilisee täällä ja tämä totta tosiaan kuuluu niihin tyhmimpiin aloituksiin.

No tutustupa ensin hanatarjontaan ja tuu sitten takaisin. Niitä nimittäin on ihan kiitettävästi erilaisia, saapi kai täällä kysellä ihan mitä tykkää.

keittiöön ja vessaan, muita ei kannata edes miettiä.
vega1810.jpg

Yhteistyössä