Millainen olit noin 10-v.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumilinna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lumilinna

Vieras
:) Kun me nyt niin vanhuksia ollaan, niin muistellaanko vähän menneitä. Vaikka lapsena oloa palautellaan mieleen. Itse olin kymmenvuotiaana pullukka lapsirakas typykkä. Pelkäsin kuollakseni naapurin isoa poikaa ja haaveilin omasta koirasta, jota ei vieläkään muuten ole. Luin jatkuvasti Pientä Runotyttöä, Anna-kirjoja ym. vastaava. Säännöt olivat kotona huomattavasti tiukemmat kuin nyt omilla lapsillani. Enkä saanut katsoa Peyton Placea. :'( :heart: Jatkakaapa tästä. :hug:

Aloitin ratsastusharrastuksen ja vaikka olinkin pitkä ikäisekseni, joudun pyytämään aikuisia painamaan pysähtymisnappulaa bussissa jotta pääsin ulos oikealla pysäkillä! =) Peyton Placea katsoin Isoäidin luona oven raosta ja vähän kauhujuttujakin siinä samalla. Pitkät kesät menivät Savossa kesämökillä. Ainoat pahat lapsuusmuistot liittyvät siihen että isäpuoleni poltti piippua autossa mennen tullen mökkimatkat yli 700 km. :( Pikkuveli syntyi kun olin 11 vuotias
mutta se ei mitenkään mullistanut elämääni. Veli oli leikkikehässä ja leikin että hän on hevonen ja vaihdoin hänelle pahnat (sanomalehdet)
kehän pohjalle. :laugh:

Olin kymmenvuotiaana pikkuvanha hevostyttö, joka aina tappeli veljensä kanssa mistä tahansa asiasta. Äitini puolusti veljeäni, isä sanoi, ettei minua saa kiusata.

Olin myös kova laulamaan, ja lauloin aina kun mahdollista.
11-vuotiaana liityinkin lapsikuoroon ja myöhemmin tyttökuoroon.
Ja maalla kun asuttiin, kiinnosti minua vielä 4H-kerho. Pidin omaa kasvimaapalstaakin.

Sain myös kesäisin mennä tyttöleireille, ja tietysti aina olimme uimassa.
Myös harrastimme kesäteatteritoimintaa meidän heinäladossa lukuisten serkkujeni kanssa. Esitimme näytöksiä täydelle katsomolle, ja jaoimme mehua pientä maksua vastaan.

Ihanaa aikaa sain viettää. =)

Yhteistyössä