Millainen olisi lastenvaatteita myyvä verkkokauppa, josta mieluiten ostaisit lapsellesi vaatteita?

tradenomiopiskelija

Uusi jäsen
25.01.2008
4
0
1
Hei!

Olemme kaksi tradenomíopiskelijaa ja teemme opinnäytetyötä verkkokaupan liiketoimintamallista. Haluaisimme saada teiltä, potentiaalisilta asiakkailta vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

Miten etsit internetissä toimivia lastenvaateliikkeitä?
Mitkä tekijät vaikuttavat ostopäätökseen? (esim. hinta, merkki, laatu, verkkokaupan luotettavuus, toimitus?)
Missä olet tavannut verkkokauppojen mainoksia?
Mitä tuotteita (merkkejä) kaipaat verkkokauppaan?
Mitä hyvä verkkokauppa mielestäsi sisältää?
Miksi ostat vaatteita verkkokaupasta?
Mitä muuta haluaisit verkkokaupan sivuilta löytää myytävien tuotteiden lisäksi?

Kiitoksia vastauksista.

Moi!
Mulla ainaski vaikuttaa aika paljon se, millaselta se ite kauppa vaikuttaa.. onko tuotteita miten paljon, minkä hintaset postarit ja miten nopee toimitus. Sitten tietenki se et onko niitä vaatteita mitä haluan, eli esim. tyylikkäitä ja kestäviä, monesti vähä kalliimpia ne on mut siistimpiä :)

Ootteko törmänneet muihin siisteihin merkkeihin kuin tanskalaisiin??

Edellä mainittujen lisäks mä katon myös monipuolisuutta. Haluun 5 lapsen äitinä kaikki samasta paikasta. Eli juhla-ja arkivaatteet eri värisinä samassa paikassa. Ja tietty riittävä kokohaitari, et joskus saisi lastenvaatteiden näkösiä vaatteita myös isommalle lapselle eikä tyyliin 140cm:stä eteenpäin pelkkää toppia ja tyköistuvaa.
Ite menen verkkokauppaan yleensä jonkun suosituksesta. Itse en monestikkaan tilaa, jos kellään ei ole paikasta kokemusta.

Yhteistyössä