millainen olet krapulassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
tuli mieleen kun kaverit on mulle naureskellu kun nykyään musta tulee krapulassa ihan hullu siivoaja sen pahoinvoivan oksentelijan sijasta :whistle:
vaihdoin e-pillerit yasmineista melianeihin ja nykyään mä heti krapulassa herättyäni syön tuhdisti, juon litran vettä ja alan siivoaan :o
eilen siivosin saunaa myöten krapuloissani koko kämpän :whistle:
sit seksiä ja ruokaa ja juomaa pitkin iltaa niin avot :D

Riippu krapulasta..
1. Pyörin sängyssä käärmeitä sängyn alla, käyn välillä oksentamassa.
2. Otan iisisti, seksiä tekee yleensä mieli.
3. Kamala nälkä ja koko päivä menee popsiessa jotaki suolaista.

Näin "vanhemmalla" iällä krapulat muuttuneet maailmanlopuiksi, sellainen olo että voisi tappaa itsensä ja maailma on paha paikka. Voisin kuvitella että vakavasti masentuneilla on yhtä hirveä fiilis. Mikään psyykkaaminen ei auta, mikään ei huvita.
Ei tällaista aiemmin ollut, mutta onneksi sentään menee päivässä ohi.
Ja eipä krapulaakaan tule ihan pienistä alkomääristä joten sillä sitä olotilaa vältellään, siis kohtuudella ;)

Se nyt vähän riippuu..

Mä oon herkästi krapuloivaa tyyppiä eli parhaimmillaan 2 olutta ja aamulla on krapula.. :laugh:

Mutta jos on tullu ihan baarissa käytyä (eli tapahtuu 2 krt vuodessa.. :D) niin seuraavana aamuna on väsyny ja heikko olo. Mulle tulee siis tosissaan helposti krapula ja mä en voi sietää sitä krapulan väsyheikotusta niin eipä sitten tuu alkoa pahemmin käytettyäkään.

Muoks. Joo ja tuo tosissaan unohtu että mullaki ne krapulat tahtoo nykyään kestää 2 päivää.. lieneekö sitten harjoituksen puutetta.. :laugh:

Mä en voi olla paikallaan ettei paha olo iske. Kun saan silmät auki niin pitää alkaa tapahtumaan. "Lenkkiä" koirien kans, edes ulkoilmaa siis, siivousta, saunaa..ihan sama mitä mut ei sohvalla lojumista.
Voin kertoa että mä en ole se suosituin henkilö juhlien jälkeisenä aamuna kun hihkun jo kello 9 et "kuka tahtoo imurin ja kuka haluaa mennä hakemaan puita..jei!!"

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Mä en voi olla paikallaan ettei paha olo iske. Kun saan silmät auki niin pitää alkaa tapahtumaan. "Lenkkiä" koirien kans, edes ulkoilmaa siis, siivousta, saunaa..ihan sama mitä mut ei sohvalla lojumista.
Voin kertoa että mä en ole se suosituin henkilö juhlien jälkeisenä aamuna kun hihkun jo kello 9 et "kuka tahtoo imurin ja kuka haluaa mennä hakemaan puita..jei!!"

Ihanan suloista ja koomista :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:

Ihanan suloista ja koomista :laugh:

Mä en ymmärrä miks mun kans samas tilas olleet ajattele samoin..
:xmas:
Mä olen joskus jääny sen puukorini kans ulos oven taakse odotteleen kunnes uskovat mun vakuutukset että lupaan olla riehumatta seuraavat 7h.. :snotty: :snotty:

Yhteistyössä