Millainen nainen on seksikäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies/naisnäkökulma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies/naisnäkökulma

Vieras
Puhutaan siis arkitilanteista tai normaalista elämästä (baari käy), ei missikisoista tai julkkisista.

Millainen nainen voi olla seksikäs ja ennen kaikkea, voi pitää itseään seksikkäänä? Onko kyse siitä, että ulkonäön pitää olla täydellinen? Vai riittääkö asenne ja miellyttävä ulkonäkö?

Ihmettelen tätä siksi, että miehet pitävät usein seksikkäinä naisia, joita toiset naiset eivät sellaisina pidä. Miksi näin on?

Mitä olisit mieltä, jos joku kaverisi kertoisi pitävänsä itseään seksikkäänä naisena?

Sellainen, joka tuoksuu hyvältä, jonka silmät tuikkii, joka hymyilee paljon ja on iloinen ja tyytyväinen itseensä ja muihinkin ihmisiin. Positiivisuus on seksikästä :) Ulkonäöllisesti pidän naisista, joilla on vyötärö, naisellinen tapa kävellä, pitkät hiukset ja mekko päällä. :D

Sellainen, jolla on pilkettä silmäkulmassa ja hyvä itsetunto joka ei kuitenkaan mene liiallisuuksiin. Luonnollinen nainen, enkä aseta tähän mitään painorajaakaan, vaan sellainen joka on tyylikäs tai jopa elegantti.

Unohtui mainita, että talvella kun on pitkät nahka saappaat niin myös sillloin koen itseni seksikkääkksi tuo pika meikin ja mekon lisäksi. Myös bikineissä koen itseni seksikkääksi. Tosin usein en jaksa / ehdi meikata kun aamuissa on lapsen kanssa paljon ohjelmaa ja haluamme nopeasti ulos. Eli harvemmin koen itseni sexyksi.

Alkuperäinen kirjoittaja mies/naisnäkökulma;24046914:
Millainen nainen voi olla seksikäs ja ennen kaikkea, voi pitää itseään seksikkäänä? Onko kyse siitä, että ulkonäön pitää olla täydellinen? Vai riittääkö asenne ja miellyttävä ulkonäkö?

Voi pitää itseään seksikkäänä ja yllensä se näkyy läpi lisäten seksikkyyttä. En tarkoita hillitöntä itsensä tyrkyttämistä tällä kuitenkaan, niissä taitaa yleensä olla kyse siitä että ollaan epävarmoja omasta seksikkyydestä. Ulkonäön ei tarvitse todellakaan olla täydellinen, vaan asenne ja miellyttävä ulkonäkö riittävät. Elekieli ja muu olemus ovat seksikkyydessä tärkeimmät, jos jätetään ääripäät pois.

Hoikka, ei kuitenkaan liian laiha. Täydellisenä seksikkäänä esimerkkinä esimerkiksi Vanessa Hudgens ;)

hqtCI0

YIjJ7u

Itseäni viehättää naisessa vahvuus yhdistettynä herkkyyteen ja heikkouteen. Eihän ole ollenkaan ristiriitaisia vaatimuksia :)

Tarkoitan että nainen uskaltaa olla mikä on ja on sisäisesti vahva. Tuntee mutta toipuu, pystyy myöntävänsä tarvitsevansa toista mutta ei ole kuitenkaan riippuvainen.

Sellainen, jolla on pilkettä silmäkulmassa ja hyvä itsetunto joka ei kuitenkaan mene liiallisuuksiin. Luonnollinen nainen, enkä aseta tähän mitään painorajaakaan, vaan sellainen joka on tyylikäs tai jopa elegantti.

Peesi. Mun mielestäni on myös seksikkäämpää peittää kuin paljastaa. En tarkoita mitään kaapua päälle, vaan sitä, että liian paljastavat vaatteet ei ole useimmiten seksikkäitä, ne on tyrkkyjä. Mä ajattelen, että on jännempää arvailla, mitä siellä vaatteiden alla on, kuin että sen kaiken näkee.

Lisäkysymys: liitättekö aina seksikkyyden hyviin ja toivottaviin asioihin, vai voiko nainen olla seksikäs väärällä tavalla? Onke "halpa vaikutelma" koskaan seksikästä?

Oma vastaukseni ensimmäiseen kysymykseen: Nainen, joka miellyttää silmää ja jolla on sopivasti itsetietoisuutta mutta myös lämpöä ja herkkyyttä. Älystä paljon lisää seksikkyyspisteitä. Silmää miellyttää hyvinkin monenlainen nainen, joten ulkonäkökriteeerejä en voi antaa. :) Liian kova nainen ei ole seksikäs minun silmissäni, joten lämmin ja ystävällinen asemme on erittäin olennainen osa seksikkyyttä.

Toiseen kysymykseen vastasinkin oikeastaan jo. Tyrkkyys ei ole seksikästä, eikä myöskään "ylinäytteleminen". Täten vääränlaista seksikkyyttä ei minulle ole, sellainen nainen ei ole ollenkaan seksikäs joka vain yrittää olla sitä.

[QUOTE="Vieras";24047137]Peesi. Mun mielestäni on myös seksikkäämpää peittää kuin paljastaa. En tarkoita mitään kaapua päälle, vaan sitä, että liian paljastavat vaatteet ei ole useimmiten seksikkäitä, ne on tyrkkyjä. Mä ajattelen, että on jännempää arvailla, mitä siellä vaatteiden alla on, kuin että sen kaiken näkee.[/QUOTE]

Riippuu niin ihmisestä. Paljastavat vaatteet vaativat vain vartalolta huomattavasti enemmän, enemmän kuin monella on. Jos on Shakiran vartalo, niin mikäs siinä.

[QUOTE="xyz";24048479]Sellainen, joka ei ole neuroottisen tarkka, että huulipuna on viimeisen päälle ja huolella föönatty tukka ei liikahda yhtään tuulessa.[/QUOTE]

Naisnäkökulma.

Sellainen, joka tuoksuu hyvältä, jonka silmät tuikkii, joka hymyilee paljon ja on iloinen ja tyytyväinen itseensä ja muihinkin ihmisiin. Positiivisuus on seksikästä :) Ulkonäöllisesti pidän naisista, joilla on vyötärö, naisellinen tapa kävellä, pitkät hiukset ja mekko päällä. :D

Pakko peesata...
(no mekosta en tiedä, seksikäs voi olla ilman sitäkin)

Lämmin,hymyilevä,huumorintajuinen ja itsevarma ja säteilevä.Ulkonäköön ja painoon en sano mitään.

En osaa sanoa. Ei ole mitään sellaista yhdenlaista tyyppiä, joka olisi seksikäs. Monenlaiset naiset ovat seksikkäitä. Rentous on ehkä yksi sellainen piirre.. rentouteen tietysti vaikuttaa itsevarmuus (liikaitsevarmuus sen sijaan on vastenmielistä) nyt ainakin.

Mulla oli viimeksi baarissa farkut, tiukka toppi ja neuletakki. Siististi meikkiä ja hiukset auki. Usea mies osoitti huomiota,kaksi kehui seksikkääksi. Ikä on tuonnut niin paljon itsevarmuutta ja oman itseni hyväksymistä sellaisena kuin olen. Se kai hehkuu ulospäin, saan enemmän huomiota miehiltä (nuoremmiltakin) nyt lähempänä 30v kuin 20v:)

Yhteistyössä