Millainen mies on sellainen, kun ei tykkää meikatuista naisista?

• Viestiketjun aloittaja ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelee
Mitä ootte sellaisesta miehestä mieltä, joka arvostaa naisessa kovasti sitä, että on ns. luonnollisen näköinen, eli ei meikkiä eikä lävistyksiä yms mutta kuitenkin että on huoliteltu, eli ei fanita mitään metsänpeikkoa :)

piipi
Että tykkää sitten ilman. Mulla oli mies, joka ei tykännyt meikkaamisesta ja hiusten värjäämisestä yhtään ja paheksui muakin, kun sitä teen. En tiedä miksi, mutta oli kovin fanaattinen asian kanssa ja yritti muakin "kieltää", vaan en suostunut. Mä kun en satu olemaan kovin luonnon kaunis, vaikka en rumakaan. Mutta oikealla meikillä oikein hemaiseva kissa;) Saa tykätä, mutta ei puuttua.

vieras
aivan ihanana miehenä pidän, omani on sellainen. Hänen silmissään olen kaikista kauneimmillani siiloin kun en yritä tällätä meikeillä itseäni kauniiksi. Hänestä puhdas luonnollinen ihoni on kaikista kaunein, enkä puhu nyt mistään siloposkesta, sillä minulla on allergian takia ihottumaa, joka ei todellakaan omasta mielestäni ole kaunista katseltavaa.

sdg
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Olispa kiva saada nämä "vaimoni on kauneimmillaan ilman meikkiä" -miehet valheenpaljastuskoneeseen :)
Mulla on tuollanen ja varmasti tarkottaa sitä.. Olen ihan kohtuu kaunis tummine silmineni ja piirteineni. Ja eka kerran näki mut meikittä ja ihastui pöljäke minuun..

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-elementissään-:
Mulla on sellainen mies. No saa sitä jonkin verran meikkiä olla, muttei sotamaalausta kuitenkaan.
no mitäs se tekis jos sellanen meikki olis? vai kuinka paljon saat meikata miehesi mielestä?

oikeesti, en oo koskaan tajunnu näitä meikkikysymyksiä. me ei olla miehen kanssa keskusteltu juurikaan tykkääkö se musta meikillä vai ilman eikä mulla mee puolta päivää naaman laittamiseen. laitan sen verran meikkiä miltä tuntuu enkä ole miehen mielipidettä kysyny.

IhanaValo
Kuulostaa suht normaalille miusta..Mikäli mie mitään normaaliudesta tiiän..
Ite en oikeestaan koskaan meikkaa, ja tunnun silti kelpaavan miehelleni. Sen ex olikin sitten jotain ihan muuta..

Semmonen kuin miunkii mies on. Sanoi äsken tähän "kyllä mua ainakin ärsyttää naiset jokka on meikannu ittensä viimesen päälle, eihän niistä nää minkä näkösiä ne oikeesti on". On nähnyt mut meikattuna vasta sen jälkeen ku oltiin jo jonku aikaa oltu yhessä.

bettedavis
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:
Mitä ootte sellaisesta miehestä mieltä, joka arvostaa naisessa kovasti sitä, että on ns. luonnollisen näköinen, eli ei meikkiä eikä lävistyksiä yms mutta kuitenkin että on huoliteltu, eli ei fanita mitään metsänpeikkoa :)
No, musta kuulostaa vähän arveluttavalta. Tulee mieleen, että voi olla epävarma mies, joka ei halua vaimonsa/tyttökaverinsa laittautuvan liian nätiksi, koska sehän herättää muidenkin miesten huomion... Olen aina suhtautunut epäluuloisesti näihin täntyyppisiin kommentteihin! Huoliteltu on mun mielestä nimenomaan se, joka viitsii VÄHÄN meikata, mutta sehän on tietysti makuasia...

Alkuperäinen kirjoittaja bettedavis:
No, musta kuulostaa vähän arveluttavalta. Tulee mieleen, että voi olla epävarma mies, joka ei halua vaimonsa/tyttökaverinsa laittautuvan liian nätiksi, koska sehän herättää muidenkin miesten huomion... Olen aina suhtautunut epäluuloisesti näihin täntyyppisiin kommentteihin! Huoliteltu on mun mielestä nimenomaan se, joka viitsii VÄHÄN meikata, mutta sehän on tietysti makuasia...
Haha, kiitti.. tästä mä revin äljäkkeelle illan naurut :LOL:

Yhteistyössä