MILLAINEN MIELIKUVA SINULLA ON EM.NIKISTÄ?

Aattelin et kevennetääs vähän tätä palstailua...

Eli jokaisellehan syntyy jonkinlainen mielikuva henkilöstä, jota ei ole aiemmin tavannut. Esim. vaikka joku henkilö, jonka kans puhuu puhelimassa. Se voi perustua nimeen tai ääneen, puhetyyliin yms. tekijöihin. Siis ainakin alitajuntaisesti sitä luo jotain kuvaa henkilöstä, onko vaalea vai tumma, pitkä vai pätkä, ehkä jopa jotain henkilön luonteesta ja harrastuksista yms.

Mietitääs nyt minkälainen mielikuva syntyy toistemme nikeistä? Eli nyt tulemaan mielikuvia meikäläisestä, millainen bimbo täällä lymyilee?! ;) Seuraava sit taas kommentoi edellisen nikkiä ja niin eespäin.

Ja muistetaan että tää on vaan hupailua B)
 
Taare
mielipuoli- asuu punaisessa torpassa ja koittaa pysyä järjissään arjen pyörityksen keskellä usean lapsen juostessa torpassa. kun ärähtää kerran meno lakkaa samantien =)
 
oolrait

mielipuoli on vaalea, kiharahiuksinen. on menevä ja häseltävä ihminen. ilmeisesti pitää itseään tosi "kreisinä" tyyppinä, muttei välttämättä ole sitä. Luultavasti hyvin kaukana "oikeista" mielipuolista...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 23:05 Tytönjapojanmamma kirjoitti:
Pitkä ja hoikahko, vaaleat hiukset, puolipitkät. Kolmen lapsen äiti, omakotitalo rakenteilla :D Ja en tiedä oikeasti yhtään, en ole kattonu profiilia, mutta siis tällanen mielikuva, jostain syystä
Niin ja tämä mielikuva oli nikistä Liinuska74
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 23:06 vili43 kirjoitti:
Kui mun tulee tosta Kutkusta mieleen rotta :ashamed:

Olikos se Harry Potterissa joku tuonniminen rotta vai mistä kummasta moinen mielleyhtymä on päähäni tullut... :whistle:
:eek: Pitäshköhän suuttua? :whistle: :whistle: :whistle:

JuiceFani, hih, ihana ku muistat mun valittelun taannoin. Nyt taas parempana, ku mies hoitanu lapset v.lopun, mutta odotetaas huomisiltaa... Apua ehkä tulossa, veljen avovaimo joksiki aikaa autteleen luultavasti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 22:56 Taare kirjoitti:
mielipuoli- asuu punaisessa torpassa ja koittaa pysyä järjissään arjen pyörityksen keskellä usean lapsen juostessa torpassa. kun ärähtää kerran meno lakkaa samantien =)

*reps* :LOL: Hei, nää on oikeesti hauskoja!!! Jep, paikkansa pitää et mulla on lyhyet, tummat jokasuuntaan sojottavat hiukset. Silmät ei kyl oo kovin kierossa ;) Lapsiakin on vaan kaksi, mut tosi on et kun mami ärähtää niin muksut on yleensä heti paljo rauhallisempia -ainakin hetken.
 
The titityy
Kutku on tietenkin niin kova kutiamaan ettei pysty olemaan mitenkään päin. Jo toisen ihmisen hipaisu aiheuttaa kutkussa valtavan hihitys-reaktion, niin että pissatkin on housussa.

No joo... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 23:09 kutku kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 23:06 vili43 kirjoitti:
Kui mun tulee tosta Kutkusta mieleen rotta :ashamed:

Olikos se Harry Potterissa joku tuonniminen rotta vai mistä kummasta moinen mielleyhtymä on päähäni tullut... :whistle:
:eek: Pitäshköhän suuttua? :whistle: :whistle: :whistle:

JuiceFani, hih, ihana ku muistat mun valittelun taannoin. Nyt taas parempana, ku mies hoitanu lapset v.lopun, mutta odotetaas huomisiltaa... Apua ehkä tulossa, veljen avovaimo joksiki aikaa autteleen luultavasti.
No hyvä että apua saat. Tyhjensitkö saapuneet kansiosi jo?

Ja en ole vielä löytäny sitruunapantaa. Tiesin kyllä että uutena maksavat yli satkun, kun joku sitä siinä pinossa tais sanoa. Pitää kattoa miten jää rahaa kunhan sitä ensin tulee ja sit päätän että ostanko pannan vai kärsinkö vielä tai lainaanko, keljuttaa vaan sit jos lainapanta hajoaa....
 
Liinuska74
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 23:04 kutku kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 23:02 Liinuska74 kirjoitti:
Kutkusta tulee mieleen vain Vutku niminen vasikka... :D :ashamed:
Ethän se sinä ollu se, joka nimeää niitä vasikoita? :D

Mä olen ylpeä Vutkusta :)
No minähän se. Nytkin olisi kaksi nimeä vailla...
 

Yhteistyössä