Millainen lahja miehelle vuosipäivänä?

yhtenä vuona ostin hajuvettä, toisena sellasen panssari ranneketjun, kolmantena varasin ravintolan...nyt kohta olis neljäs hääpäivä...ja ei yhtään ideaa, mitä ostais

No meillä vakiolahja puolin ja toisin on 2 - 3 kirjaa, lempikarkkia, (mulle sampanjaa, mutta alkkismiehelleni ei enää), ja joku pieni lisäjuttu.

Joskus olen ostanut miehelle lipun johonkin konserttiin tai erikoisempaan matsiin, mutta aika perinteisiksi nämä lahjukset ovat menneet 15 vuoden aikana - kirjat kun ovat meillä tervetulleita.

Tämän perusteella mä en enää yhtään ihmettele, miksi NAISET täällä vetää kerran toisensa jälkeen herneet nenään miehen lahjavalinnoista - tai siitä, että ne ei muista merkkipäiviä... ootteko koskaan kuulleet, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Tämän perusteella mä en enää yhtään ihmettele, miksi NAISET täällä vetää kerran toisensa jälkeen herneet nenään miehen lahjavalinnoista - tai siitä, että ne ei muista merkkipäiviä... ootteko koskaan kuulleet, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan?

no? minä olen oikein tyytyväinen kun olen myös joskus saanut merkkipäivinä häneltä hajuvettä, koruja, ravintolaillallisen tms.

Alkuperäinen kirjoittaja hanna:

no? minä olen oikein tyytyväinen kun olen myös joskus saanut merkkipäivinä häneltä hajuvettä, koruja, ravintolaillallisen tms.

Tarkoitin sitä, että tämän perusteella 3/4 palstalaisista ei osta miehilleen lahjoja vuosipäivänä - mistä tuli mieleen, että mitenkähän lienee tilanne syntymä- ja isäinpäivänä, jouluna ym. merkkipäivinä. Silti 3/4 palstalaisista nostaa aina esim. äitienpäivänä ja jouluna hirmu metakan täällä siitä, kuinka mies ei muistanut ja jos muisti, niin lahja oli vääränlainen... että nyt selvisi sitten syy siihenkin, miksi näin on. Veikkaan nimittäin, että ne pariskunnat, jotka lahjovat toisiaan puolin ja toisin, ovat keskimääräistä tyytyväisempiä puolisonsa lahjontapolitiikkaan.

Mä ostan aina jonkun pienen "turhan" yllärilahjan. Sellaisen mikä jos sattuu meneen hutiin niin ei harmita kun ei oo mikään kallis. (esim joku kiva paita, skraka tms) Sit ostan aina jotain pientä "varmaa" (esim lempisuklaata, lempparilimua tms). sitten jos ostan jonkun kalliin lahjan, niin sen utelen etukäteen, että on ok (esim konserttiliput, hotelliyö, matka tms) Meillä ei enää ole niin tärkeää, että on kauhea määrä lahjoja, vaan se että toista muistaa. Merkkipäivänä on aina kaikille aamiainen vuoteeseen meininki niin lapsille kuin aikuisillekin. Hääpäivänä yleensä mies tuo minulle paitsi jos ollaan esim hotellissa niin sitten tietysti molemmat saa! (siis aamiaisen vuoteeseen!)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
me käydään kaksin ravintolassa ja lisäksi olen saanut kukkia.
sit kun tulee pyöreät 10v niin matkustetaan johonkin kaksin (nyt 6v kasassa)
näin yhdessä sovittu :)

Niin, SÄ olet saanut. Mutta miten SÄ olet miestäsi muistanut?

niin joo eli mies on saanut ruuan lisäksi suklaata (sen herkkua)

Pohdin tuota juuri tänään. Melko tuore suhde, mutta merkkipäivänkaltainen on tiedossa, enkä osaa yhtään keksiä, mikä tälle miehelle olisi se paras, ihanin ja tärkein juttu.

Yhteistyössä