Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuuden munan kakku:minusta sellainen pyöreä kermakakku jossa on kinuski kuorrutus ja mansikkahilloa kahdessä välissä. kostutettu maidolla. simppeli on hyvää. ei mitään luomuksia tarvitse olla.
Alkuperäinen kirjoittaja kuuden munan kakku:minusta sellainen pyöreä kermakakku jossa on kinuski kuorrutus ja mansikkahilloa kahdessä välissä. kostutettu maidolla. simppeli on hyvää. ei mitään luomuksia tarvitse olla.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kuuden munan kakku:minusta sellainen pyöreä kermakakku jossa on kinuski kuorrutus ja mansikkahilloa kahdessä välissä. kostutettu maidolla. simppeli on hyvää. ei mitään luomuksia tarvitse olla.
Hillo välissä ei ole hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja mummi:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kuuden munan kakku:minusta sellainen pyöreä kermakakku jossa on kinuski kuorrutus ja mansikkahilloa kahdessä välissä. kostutettu maidolla. simppeli on hyvää. ei mitään luomuksia tarvitse olla.
Hillo välissä ei ole hyvä.
Mikä sit ois sun mielestä hyvä?
Alkuperäinen kirjoittaja Piparnakkeli:Mun äidillä oli pakollinen: väliin mansikkahilloa, pienittyä päärynää ja persikkaa, päälle vain kermakuorutukset.
Luulin pitkään ettei se osannu muuta tehdä, mutta kävikin ilmi että itte vaadin sitä aina tekemään samaa kakkua kunnes tuli korvistaki ulos
Itte oon tyytyväinen jos välistä löytyy paaaaaaaljon suklaata, mieluusti kuohkeana vaahtona, nami.

Alkuperäinen kirjoittaja liisa:Jesus Christ Superstar: Wow, ihana ristiäiskakku ja todella hienot koristeet! Mua jäi vaivaamaan, että mitä tuo kauniin värinen päällinen on (vauvan alla siis tuo violetti)?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tuolla kanssa hienoja kakkuja
http://englishrussia.com/index.php/2007/04/19/cake-art/
En laita kuvina kun niitä on monta
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ihania, kauniita ja syötävän hyvännäköisiä noi sun kakut.
Sulla ei ole sitä marsipaania tungettu ihan helkutisti tonne kuten sillä yhellä joka viimeks tänään täällä niitä kakkujaan esitteli.
10 pistettä sun kkakuille, vesi tuli kielellä "slurps"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tuolla kanssa hienoja kakkuja
http://englishrussia.com/index.php/2007/04/19/cake-art/
En laita kuvina kun niitä on monta
oho, tuossa on kyllä todellista taidetta!miten tuollaisia on malttanut kukaan syödä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ihania, kauniita ja syötävän hyvännäköisiä noi sun kakut.
Sulla ei ole sitä marsipaania tungettu ihan helkutisti tonne kuten sillä yhellä joka viimeks tänään täällä niitä kakkujaan esitteli.
10 pistettä sun kkakuille, vesi tuli kielellä "slurps"![]()
Niin kellä? Mä ainakin esittelin muissa ketjuissa, tosin vain maalauksissa oli marsipaania, kakuissa sokerimassaa.