Millainen kakun pitää olla? kuvia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piparnakkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piparnakkeli

Aktiivinen jäsen
29.11.2009
3 035
5
38
Lueskelin tässä aikaisempia kakkuketjuja. Lähinnä on haukuttu; näyttää liian makeilta, ei saa olla marsipaania, kerma on väärän väristä...

Voisitteko vaikka googlesta hakea ihannekakkunne kuvan?

Tässä omia tekeleitäni, saa ihan vapaasti arvostella, ei ne kakut siitä pahastu :)

minusta sellainen pyöreä kermakakku jossa on kinuski kuorrutus ja mansikkahilloa kahdessä välissä. kostutettu maidolla. simppeli on hyvää. ei mitään luomuksia tarvitse olla.

Kivan näköisiä ovat. :)

Mun mielestä kakun pitää olla sellainen että se näyttää syötävältä eikä koristeelta josta ei tohi leikata. :D Marsipaani näyttää ihan kivalta, mutta se on marsipaania...eli ihan älyttömän pahaa, siksi se ei houkuttele.

Alkuperäinen kirjoittaja kuuden munan kakku:
minusta sellainen pyöreä kermakakku jossa on kinuski kuorrutus ja mansikkahilloa kahdessä välissä. kostutettu maidolla. simppeli on hyvää. ei mitään luomuksia tarvitse olla.

Hillo välissä ei ole hyvä.

Mun äidillä oli pakollinen: väliin mansikkahilloa, pienittyä päärynää ja persikkaa, päälle vain kermakuorutukset.
Luulin pitkään ettei se osannu muuta tehdä, mutta kävikin ilmi että itte vaadin sitä aina tekemään samaa kakkua kunnes tuli korvistaki ulos :o

Itte oon tyytyväinen jos välistä löytyy paaaaaaaljon suklaata, mieluusti kuohkeana vaahtona, nami.

samat sanat. tai sacherkakku/suklaakakku :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Mikä sit ois sun mielestä hyvä?

Alkuperäinen kirjoittaja mummi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Mikä sit ois sun mielestä hyvä?

Vadelmat tai mansikat. Ihan mikä vaan muu kuin hillo.

Alkuperäinen kirjoittaja Piparnakkeli:
Mun äidillä oli pakollinen: väliin mansikkahilloa, pienittyä päärynää ja persikkaa, päälle vain kermakuorutukset.
Luulin pitkään ettei se osannu muuta tehdä, mutta kävikin ilmi että itte vaadin sitä aina tekemään samaa kakkua kunnes tuli korvistaki ulos :o

Itte oon tyytyväinen jos välistä löytyy paaaaaaaljon suklaata, mieluusti kuohkeana vaahtona, nami.

Tuolla ois jääkaapissa huomenna koristeltavaksi pätkis- ja mariannemoussekakut. :whistle:

Tää on mun lempikakkuni, kukkien takia. Oma tekemä tietysti, kuopuksen ristiäiskakku. ;)

Jesus Christ Superstar: Wow, ihana ristiäiskakku ja todella hienot koristeet! Mua jäi vaivaamaan, että mitä tuo kauniin värinen päällinen on (vauvan alla siis tuo violetti)?

Ihania, kauniita ja syötävän hyvännäköisiä noi sun kakut.

Sulla ei ole sitä marsipaania tungettu ihan helkutisti tonne kuten sillä yhellä joka viimeks tänään täällä niitä kakkujaan esitteli.

10 pistettä sun kkakuille, vesi tuli kielellä "slurps" :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Sulla ei ole sitä marsipaania tungettu ihan helkutisti tonne kuten sillä yhellä joka viimeks tänään täällä niitä kakkujaan esitteli.

Niin kellä? Mä ainakin esittelin muissa ketjuissa, tosin vain maalauksissa oli marsipaania, kakuissa sokerimassaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tuolla kanssa hienoja kakkuja
http://englishrussia.com/index.php/2007/04/19/cake-art/

En laita kuvina kun niitä on monta

oho, tuossa on kyllä todellista taidetta! :o miten tuollaisia on malttanut kukaan syödä :D

Siitä vaan väsäämään.Eihän kakun tarvitse olla kakun näköinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Niin kellä? Mä ainakin esittelin muissa ketjuissa, tosin vain maalauksissa oli marsipaania, kakuissa sokerimassaa.

Et ollut sinä, nimimerkkiä en tarkkaan muista. Jokaisella on omat mielipiteet.

Yhteistyössä