Millainen ihminen kiroilee ja haistattelee palstalla ja muualla netissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snowpatrol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Snowpatrol

Jäsen
16.05.2012
364
0
16
Aihealueesta toki vähän riippuen ja ymmärrän kyllä tilanteita, joissa jollakin palaa käämi kokonaan tms.
Lueskin äsken esim. jonkun aloittamia baarivaatekeskusteluita, joihin muutama kommentoi "hyi vitt**" jne. Eikä nuo ketjut suinkaan ole ainoita..
Olenkohan mä vaan sitten niin kalkkis, mutta mä en ymmärrä miten terve kohtalaisen normaalin kotikasvatuksen saanut aikuinen käyttää kirosanoja noin helposti..
Se tapa on mun mielestä vaan todella juntti..

Minä.

Jos menee hermo, niin sitten menee. Mun nähdäkseni netissä kiroilu on melkolailla kesympää kuin IRL, joskin viljelen kyllä ärääpäitä ihan arjessakin. Jos vituttaa niin sitten vituttaa. Ja kyllä sen saa ääneen sanoa.

Mä ehkä sitten olen juntti, wt, sivistymätön, huonotapainen ja jos vaikka mitä. Mutta sitten olen. Ei mulla koskaan ole mitään suurta tarvetta ollut ollakaan sivistynyt. Mä olen ihan vaan oma itseni...ihan tavallinen (sivistymätön) tyyppi. Ja tää passaa mulle vallan hyvin.

Netin keskustelupalstoilla on helpompi haukkua toisia ihmisiä ja heidän kirjoituksiaa mitä päin naamaa, en usko että kovinkaan moni netissä ihmisiä arvostelevista edes uskaltaisi mennä kenellekkään sanomana mitään negatiivista livenä.

Sitä mäkin olen ihmetellyt. Eilenkin mut ja mun kusipäälapset haukuttiin. Ajatteleeko kirjoittaja itse yhtään, että minkä kuvan antaa silloin itsestään? Onko hän olevinaan parempi äiti ja hänellä paremmat lapset, jos hän puhuu tuollaista kieltä vai mitä?

1135255035715.gif

• Tykkää
Reactions: Lex
[QUOTE="vieras";26398997]Esimerkiksi Lunatic.[/QUOTE]

Toisaalta Lunatic ei silleen haittaa, kun hän on aina samalla nikillä ja ottanut sellaisen asenteen, että hän sanoo kaikille päinnaamaa. Lunaticin sanomiset kaikki osaa jättää omaan arvoonsa. Ja muutenkin hällä on sellainen tyyli niissä sanomisissaa, että ne tulee suoraan, eikä niilllä ehkä ole niinkään tarkoitus satuttaa toista.

[QUOTE="vieras";26397472]Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla. Minusta kiroilu ja haistattelu ovat sivistymätöntä.[/QUOTE]

Netissä kuitenkin on vaikea saada äänensävyt ja painot tarpeeksi ponnekkaasti esille, joten kirosanojen käyttö konmpensoi paljon sitä.

Yhteistyössä