Millainen hame ylipainoiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja K
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

K

Vieras
Meillä on miehen mummun hautajaiset lauantaina ja haluaisin laittaa hameen. Yläosaan mulla on paita missä puolipitkät hihat, paita on kevyesti a-linjainen, ohut ja kiva päällä, ei kiristä eikä purista. Mustat suorat housut on olemassa mutta kun jotenkin haluaisin hameen enkä tiedä millainen sopisi kun on tuota ylipainoa...

Onko mielipiteitä? Ja kiitos en kaipaa kommentteja että laihduta. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun mielestä sopis ylhäältä melko kapea ja hieman helmasta levenevä, pituus ainakin polven alle ehkä puoleen pohkeeseen asti

No juu, juurikin tuota pituutta mietin kun niin vähän nykyään hameita pidän.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Kuvittelisin, että a-linjaisen paidan kanssa (olkoonkin kevyesti a-linjainen) ei oikein sovi hame. Tulee tasapaksua kokonaisuutta. Housut taas ok. :)

Mun täytyy sitten vaihtaa yläosa, nyt on pakkomielle hameesta. ;)

Kun korkokenkiä en halua laittaa (selkä huonona) ja mun mielestä hameen kanssa mustat ballerinat on paremmat.

A-lnjaisen kanssa kynähame.
Ja muutenkin kynähame on musta malliltaan paras vaihtoehto, jos sääret ovat yhtään esittelukelpoiset.
Alaspäin levenevä polvimittainen (tai vähän niiden alle menevä) hame vain leventää lisää!!

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
A-lnjaisen kanssa kynähame.
Ja muutenkin kynähame on musta malliltaan paras vaihtoehto, jos sääret ovat yhtään esittelukelpoiset.
Alaspäin levenevä polvimittainen (tai vähän niiden alle menevä) hame vain leventää lisää!!

Joo ei mulla läskit vielä ole valuneet sääriin, onneksi, ihan napakat ovat. Kiitos vinkistä, täytyy huomenna katsella jos löytyy jostain isoja kokoja ja kokeilla sitten. =)

Alkuperäinen kirjoittaja kissa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kissa:
EI hametta puoleen pohkeeseen,
tulee vielä enemmän tanttamainen jos on ylipainoa !!!

Kiitos, tottelen, en halua olla tanttamainen. :D

Laita legginssit tai sukkahoust ni ne hoikentaa jalkoja, ni voit laittaa polvipituisen ;)

Jep, sukkahousut olikin jo tarkoitus laittaa, sellaiset jotka hieman pökkää tuota mahaa tiukempaan. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun mielestä sopis ylhäältä melko kapea ja hieman helmasta levenevä, pituus ainakin polven alle ehkä puoleen pohkeeseen asti

No hyi vittu. Täysin jonninjoutava neuvo, tuollainen hame on kyllä niin tanttaa.

Yhteistyössä