Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eix fjonga kysyny millasia exiä olemme exän kumppanille...??????????????
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Minä olin exäni kumppanille täysi käärme, sillä minulle exä on edelleen tärkeä enkä anna kenenkään pimatsun luulla että voi tehdä mitä vaan. No asiaa selventääkseni sanottakoon, että sain selville, että exä ajautui tytön kanssa yhteen velvollisuudentunnosta häntä kohtaan kun ehkäisy petti, se vaan kun minäpä sain selville ihan tytön itsensä kertomana ettei ehkäisy pettänyt kun hän jätti pillerit pois eikä kertonut siitä ja hups sitten oltiinkin raskaana ja muka pulassa. Nyttemmin pariskunta ei ole enää yhdessä ja exäni on sinkku. Mun mieheni sitten taas on exääni kohtaan melko mukava. Ei hän nyt ylin ystävä ole, mutta suhtautuu reilusti häntä kohtaan. Toivon silti että exäni löytäisi jostain sellaisen hänelle sopivan naisen ja tulisi onnelliseksi, silloin voisin olla minäkin tyytyväinen.
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eix fjonga kysyny millasia exiä olemme exän kumppanille...??????????????
No enkös mä siihenki vastannu?
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eix fjonga kysyny millasia exiä olemme exän kumppanille...??????????????
No enkös mä siihenki vastannu?
Alkuperäinen kirjoittaja Selenicereus:Eipä tartte olla tekemisissä. Eli paras mahdollinen exä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mä en ole missään tekemisissä ekspoikaystävieni (en edes sen pitkäaikaisen) kanssa, eli en voi olla tekemisissä puolisonsakaan kanssa, en edes tiedä, onko sellaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Selenicereus:Eipä tartte olla tekemisissä. Eli paras mahdollinen exä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mä en ole missään tekemisissä ekspoikaystävieni (en edes sen pitkäaikaisen) kanssa, eli en voi olla tekemisissä puolisonsakaan kanssa, en edes tiedä, onko sellaista.
No ei kai niiden kanssa tarvi tekemisissä ollakaan, ellei ole yhteistä jälkikasvua. Hyvänen aika. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja Selenicereus:Eipä tartte olla tekemisissä. Eli paras mahdollinen exä![]()
just näin........
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Minä olin exäni kumppanille täysi käärme, sillä minulle exä on edelleen tärkeä enkä anna kenenkään pimatsun luulla että voi tehdä mitä vaan. No asiaa selventääkseni sanottakoon, että sain selville, että exä ajautui tytön kanssa yhteen velvollisuudentunnosta häntä kohtaan kun ehkäisy petti, se vaan kun minäpä sain selville ihan tytön itsensä kertomana ettei ehkäisy pettänyt kun hän jätti pillerit pois eikä kertonut siitä ja hups sitten oltiinkin raskaana ja muka pulassa. Nyttemmin pariskunta ei ole enää yhdessä ja exäni on sinkku. Mun mieheni sitten taas on exääni kohtaan melko mukava. Ei hän nyt ylin ystävä ole, mutta suhtautuu reilusti häntä kohtaan. Toivon silti että exäni löytäisi jostain sellaisen hänelle sopivan naisen ja tulisi onnelliseksi, silloin voisin olla minäkin tyytyväinen.
Minkä takia te erositte.
(ihan vain uteliaisuuttani kysyn)