Millainen ensiajatus sinulla herää minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -uteliaspalstailija-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

-uteliaspalstailija-

Vieras
Viisi faktaa itsestäni:

- Täytän marraskuussa 46-vuotta, tällä hetkellä olen siis 45-vuotias nainen.
- Minulla on 2 ihanaa lasta. Tyttö sekä poika. Tytön olen saanut 28-vuotiaana ja pojan 42-vuotiaana.
- Olen seurustellut nykyisen, saman ikäisen mieheni kanssa, 21-vuotiaasta asti.
- Meillä on saksanpaimenkoira narttu ja autona farmari volvo. (heh, tähän lauseeseen tulikin nyt 2 heittoa mutta antaa tämän kerran mennä.)
- Tyylini on hyvin naisellinen. Minulla on vaaleat pitkät hiukset, ruskeat silmät, tykkään vahvasta tummasta silmämeikistä ja lempivaatteeni on aina tilaisuuteen kuin tilaisuuteen sopiva pikkumusta

Taidan olla aika tavis? :)

[QUOTE="vieras";27926860]Milffiainesta.[/QUOTE]

Naurahdin... :D no mutta kiitos!
Voisi aloittaja vielä heittää sellaisen faktan itsestään, että joskus lapsena halusin strippariksi!
Tätä en olekkaan kertonut kellekkään. Onneksi minusta ei kuitenkaan stripparia tullut..

Kaikki ainakin päällisin puolin kunnossa.

(okei okei ihan ensimmäinen ajatukseni oli että aika vanhana sait toisen lapsesi, mutta ei siis ilkeästi sanottuna vaan ihan todeten vain :) )

Esikoinenkin täytti kyseisenä vuonna 14v eli oli teini-ikäinen.
No mutta hänestä on ollutkin aina hyvää vauvan hoito apua sitten, kun kypsempi suhtautuminen oli jo tuollaseen pikku vauvaan, kun itse kasvanut tarpeeksi kauas kyseisestä iästä... :)
Paijata tykkäsi veljeään ja tykkää edelleen, hyvin rakas sisarrussuhde, vaikka ikäeroa onkin. Hyvä sisarrussuhde muodostunut varmaankin esikoisen hyvän lähestymistavan takia.
No mutta, naisellehan on oikea ikä lisääntyä niin kauan kun kuukautiset on ja raskaaksi vaan tulee !
Oli se luojan lykky kyllä saada kuopus vielä tuossa iässä <3

• Tykkää
Reactions: demdem
No että et ole järjen etkä tiedon jättiläinen. Aihepiirikin sen jo kertoo, mutta lisätodiste: se on 46 vuotta erikseen ja 45-vuotias yhteen. Ensin mainittu on kaksi sanaa, jälkimmäinen on adjektiivina yksi sana: neljäkymmentäkuusivuotias. Numeron ja sanan väliin viiva ei tule mitenkään automaattisesti. Vai onko sinulla kaksi lasta vai kaksilasta?

No että et ole järjen etkä tiedon jättiläinen. Aihepiirikin sen jo kertoo, mutta lisätodiste: se on 46 vuotta erikseen ja 45-vuotias yhteen. Ensin mainittu on kaksi sanaa, jälkimmäinen on adjektiivina yksi sana: neljäkymmentäkuusivuotias. Numeron ja sanan väliin viiva ei tule mitenkään automaattisesti. Vai onko sinulla kaksi lasta vai kaksilasta?

Meneppäs siitä siis viisastelemaan muualle. :)
Väittämään en viitsi kanssasi ruveta enempää, viisautta voidaan mitata monella eritavalla.

Meneppäs siitä siis viisastelemaan muualle. :)
Väittämään en viitsi kanssasi ruveta enempää, viisautta voidaan mitata monella eritavalla.

Ei aina saa mitä tilaa. Nyt päättelen vielä, että olet hiukan aggressiivinen, lempiväistöliikkeesi on toisen mitätöinti ja olet kumma kiehnääjäkissa, metsästät mielistelyä mutta kuitenkin salaa nautit vähintään herättää riitaa, kenties jopa osallistua siihen. Eli oikeassa ovat - aikas tavallinen ihminen taidat olla.

Alkuperäinen analyysinikin pitää. Eritavalla kirjoitetaan erikseen. Ja lisähuomautus: näsäviisaus ja viisaus ei sulje toisiaan pois. Joskus voi jäädä toinen saamatta jos takertuu ensimmäiseen.

Ei aina saa mitä tilaa. Nyt päättelen vielä, että olet hiukan aggressiivinen, lempiväistöliikkeesi on toisen mitätöinti ja olet kumma kiehnääjäkissa, metsästät mielistelyä mutta kuitenkin salaa nautit vähintään herättää riitaa, kenties jopa osallistua siihen. Eli oikeassa ovat - aikas tavallinen ihminen taidat olla.

Alkuperäinen analyysinikin pitää. Eritavalla kirjoitetaan erikseen. Ja lisähuomautus: näsäviisaus ja viisaus ei sulje toisiaan pois. Joskus voi jäädä toinen saamatta jos takertuu ensimmäiseen.

Teetkö tämän silkasta hyvyydestä vai ärsyttämisen ilosta vai sekä että?

You got the point. Sekä että. Mä uskon pienen nahistelun arvoon. Se on vähän niinkuin flirttiä jos se oikein oivalletaan. Et sä niin tyhmä olekkaan. :)

Niin miksi tulet haastamaan riitaa mun kanssa?

En usko, että sinulla on välttämättä läheskään yhtä paljon ikää kuin minulla. Joten pitäsit suus kiinni ja kunnioittaisit itseäsi vanhempia ihmisiä.

Minä oon aikoja sitten kouluni käynyt ja that's it. Kirjotan kuitenkin ihan sujuvaa Suomen kielen tekstiä.

Se siis siitä. Mitä ei päin naamaa elämässä, niin ei myöskään täällä palstalla.

Yhteistyössä