Millainen auto teillä on ja mitä olette koulutukseltanne?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Muruli77
Mulla itselläni on toyota yaris 1.4 diesel vuosimallia 2010. Miehelläni on toyota corolla 1.6 bensa vuosimallia 2002. Mieheni on koulutukseltaan arkkitehti ja minä opetan yläasteella kieliä. Ei ole autolainaa.

klhkjh
Olen lähihoitaja ja mies koulutukseltaan sähköasentaja, mutta postilla töissä. Ei tee siis sähköasentajan töitä vaan lajittelee/jakaa postia. Meillä on kolmossarjan diesel BMW vuosimallia 2009. Ei ole toista autoa. Autolainaa on maksamatta noin 8000e.

"Saara"
Mulla on -08 volvo v70 xc, koulutukseltani olen sosiaalityöntekijä. Lainaa ei ole.

Miehelläni on Audi Q5, 2009. Ammatiltaan lentokapteeni. Autosta taitaa olla vielä parikymmentä tonnia lainaa jäljellä.

DanjaO
Olemme kumpikin lääkäreitä. Mies silmälääkäri ja hän omistaa optikkoliikkeestä 1/3, eli myös yrittäjä. Minä terveyskeskuslääkäri. Minä kuljen työmatkat pyörällä, joten en omista autoa. Meillä on Skoda Octavia diesel, joka on farmari ja vuosimallia 2008. Ei ole autolainaa, koska olemme suurituloisia.

"hoitsukka"
Miehellä ei ole koulutusta :) Hänellä on vakituinen työpaikka City Marketissa. Minä olen lähihoitaja ja töissä kotipalvelussa. Meillä on Audi a6 bensakoneella ja vuosimalli 2010. Autolainaa on noin 18t euroa vielä.

dfsdfs
Mies on yliopistolla tutkijana ja minä DI. Mun oma auto on sellanen söpö kottero vuosimallia 1990. Kyseessä siis VW golf. Diesel koneella. Miehellä on ford Focus 1999. Ei ole autolainaa. Meillä on myös suuret tulot. Emme ole kumpikaan autoihmisiä, joten auto on se viimeinen asia,johon sijoitamme. Focuksella kuljemme pidemmät matkat ja se on ihan riittävän turvallinen ja taloudellinen.

"ttt"
Minä olen koulutukseltani yo-atk-laskentamerkonomi ja mies on käynyt peruskoulun. Minulla on -09 farmari WV Passat ja miehellä Toyota Hilux -08. Kummastakaan ei ole lainaa.

"ninnipinni"
Mies rakennusinsinööri ja minä tradenomi. Meillä on myös suuret tulot ja voi kuinka törmäämme VIIKOITAIN kysymykseen "miksi te ette hanki uutta autoa, kun varaa olis?" No siksi, että vanhalla pääsee, vanhassa ei ole mitään vikaa ja meillä ei ole mitään tarvetta pröystäilyyn jne. Auto siis Opel Vectra, bensa ja vm on 1998.

pizzanpaistaja
Mulla ei ole koulutusta. Tai nojoo, olen käynyt kuukauden kotipizzan järjestämän koulutuksen. Olen töissä siis kotipizzassa. Mies kaupungin duunari. Pienet tulot ja ostimme juuri toyota avensiksen, joka on tuliterä ja farkku. Auto maksoi yli 30t ja meillä on autolaina 30t. Neljä tonnii maksettiin säästöistä ja loput piti ottaa lainaa. Meillä ei ole asuntolainaa, koska asutaan vuokralla.

Hilu84
Olen lastentarhanopetta ja mies tradenomi. Työskentelen päiväkodissa ja mies hovioikeudessa jotain oman alansa töitä. Miehellä suuret tulot ja mulla keskiverto. Ei ole autolainaa. Mulla on itellä WV passat vuosimallia 2002 ja miehellä Opel Astra farmari vuosimallia ööö olisko 2006. Saatiin perintöä, joka osaltaan on auttanut, ettei ole velkaa tarvinnut ottaa.

"MiuMiu"
Mulla ei ole koulutusta. Tai nojoo, olen käynyt kuukauden kotipizzan järjestämän koulutuksen. Olen töissä siis kotipizzassa. Mies kaupungin duunari. Pienet tulot ja ostimme juuri toyota avensiksen, joka on tuliterä ja farkku. Auto maksoi yli 30t ja meillä on autolaina 30t. Neljä tonnii maksettiin säästöistä ja loput piti ottaa lainaa. Meillä ei ole asuntolainaa, koska asutaan vuokralla.
Haha. Ihan mahtavaa :D

"vieras"
Olen partuikampaaja/kosmetologi ja oman alan töis. Mies on kodinkoneliikkees myyjä. Meilä on vain yksi auto.
Auto: tuliterä kolmssarjan bemari bensakoneella.
Laina: liki 30 tonnia.

"vieras"
Ostimme uuden auton ilman lainaa, koska onnekkaina perin neiti-ihmisenä eläneen varakkaan tädin puoliksi siskoni kanssa. Auto on Skoda Octavia, sedan ja diesel. En itseasiassa tiedä millä koneella se on *nolo*. Maksoi apauttiarallaa rapiat 30.000. Minä opiskelen viestintätieteitä yliopistossa ja teen paikallislehdessä oman alan töitä. Mies on ekonomi ja oman alan töissä isossa firmassa. Hän tienaa todella paljon, minä nippanappa pari tonnia kuussa.

hepuli85
Opiskelen partuikampaajaksi ja teen ohella pikkasen parturin töitä. Mulla on opintolainaakin. En omista omaa autoa, mutta miehellä on joku 3-sarjan bemari ja se taitaa olla 2002 vuoden ja ihan bensaa sinne olen tankannut. Autoa on tuunailtukin varmaan 5000e edestä..veikkaan. Lainaa siitä maksaa mies ja sitä on joitain tonneja.

"jooooo"
Mies opettaa lukiossa matemaattisia aineita. Minä olen tradenomi ja vakuutusyhtiössä oman alan töissä. Meillä on sellainen pieni toyota corolla 2.0 diesel ja vuosimallia on 95/96. Pakko muuten kehua, että ei ole ikinä ollut autossa mitään vikaa, taloudellinen, ei ruostetta juurikaan yms. Turboahan noissa vanhoissa dieseleissä ei ole, joten kiihtyvyyt on mitä on ;) Emme vaihda autoa nyt vielä ainakaan pariin vuoteen. Olemme keskitasoa suurempituloisia, joten autolainaa ei ole ja tuskin tulee koskaan olemaankaan.

"äityli"
Meillä ammattikoulupohja ja minulla yrittäjätutkinto , toimimme molemmat yrittäjinä.
Miehellä uusi Peugeot pakettiauto ja minulla uusi Madza tila-auto , eikä kummastakaan lainaa.

dsasda
Olen liikuntaneuvoja ja työkseni ohjaan jumppia. Pienet tulot. Mies on putkimies koulutukseltaan, mutta töissä Elisan liikeessä kauppakeskuksessa. Meillä on audi a4 vm. 2000. Just maksettiin vika erä autolainaa pois.

miilux
Minulla on alempi korkeakoulututkinto (sosionomi, amk) miehellä ylempi korkeakoulututkinto (DI). Olemme mielestäni hyvätuloisia. Autona meillä on sedan mallinen toyota Avensis 2009 jonne tankataan dieseliä. En myöskään ole ihan varma, millä koneella se on. Maksoi noin 27.000e, johon 10t euroa otettiin autolainaa ja se maksettiin melko nopeasti pois.

Yhteistyössä