Millainen äiti laittaa pienen lapsensa kouluun, jos tämä koko eilisen oksennellut ja vielä viime yönäkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
kaveri soitteli ja sanoi olevansa hirveän väsynyt, kun ei ole yöllä saanut nukuttua, koska lapsi oli oksentanut vielä puolen yön jälkeen. Sanoin sitten, että koittakaa tämä päivä levähtää, niin tämä tuumaa vaan, että juuri ajatteli mennäkin nukkumaan, koska oli laittanut lapsensa jo kouluun :O

e020.gif

Paska äiti!!!!

Itse olen pari kertaa hakenut päiväkodista lapseni pois kun on ovat soittaneet että noussut kuume tms. Aina ne hirveesti selittää kuinka lapsi ei kuumeessa jaksa olla päiväkodissa ja niin edelleen. Viimeksi sitten sanoin että "tottakai haen, ettehän tekään ehdi yhden kanssa olla ja ei kuumeisen paikka ole päiväkodissa vaan kotona" niin hoitaja sanoi että ihanaa että on näin ymmärtäväisiä vanhempia kun joskus joutuu kuulemma rautalangasta vääntämään kun eivät tajua!!

[QUOTE="OOO";23477954]Paska äiti!!!!

Itse olen pari kertaa hakenut päiväkodista lapseni pois kun on ovat soittaneet että noussut kuume tms. Aina ne hirveesti selittää kuinka lapsi ei kuumeessa jaksa olla päiväkodissa ja niin edelleen. Viimeksi sitten sanoin että "tottakai haen, ettehän tekään ehdi yhden kanssa olla ja ei kuumeisen paikka ole päiväkodissa vaan kotona" niin hoitaja sanoi että ihanaa että on näin ymmärtäväisiä vanhempia kun joskus joutuu kuulemma rautalangasta vääntämään kun eivät tajua!![/QUOTE]

Näin on. Erään kerran uhattiin soittaa seuraavalle hakijalle kun ei äiti suostunut tajuamaan että lapsi on kipeä. Ties sanoa ettei sillä mitään oo...Lopulta sieltä sitte tuli se äiti hakemaan. Mut siis tosi tosi kipeä pitää lapsen olla ennenkun saa jäädä kotia ja hakevat mutisematta.

Yhteistyössä