Millähän piristäisi avioliittoa? Varsinkin seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmmmm"

Vieras
Neljäs lapsi syntyy ensi talvena, mies paljon töissä ja tekee kaikki mahdolliset ylityöt...Tällä hetkellä seksiä ei ole, mies tekee yövuoroa ja päivisin ei onnistu kun lapset ovat hereillä. Raskauspahoinvoinnin vuoksi lihoin yli 10 kiloa,ulkonäkö on kauhea. Ja mieli maassa.

Tänään tajusin että meidän liitto taitaa olla aika huono. Lisänä raskaushormonit ja nalkutus,ja soppa on valmis. Emme kuitenkaan riitele,mutta päivät menevät kaikki samallalailla. Molemmat väsyneitä :(
Seksiä on harvoin,kuitenkin pyrin siihen että kerran viikossa sitä olisi. Seksi on kuitenkin ns.huonoa,olemme molemmat jotenkin estyneitä. Orgasmia en saa, koska itsetunto on nollissa.

Kesäkuussa lähdemme viikoksi kylpylään koko perhe, mutta mies ei ole siitäkään innoissaan.
Millä ihmeellä saisimme otettua aikaa vain toisillemme,kun lapsenvahteja ei juurikaan ole? Olen kyllä tyytyväinen liittoon sinänsä,enkä kaipaa mitään muuta. Lähinnä miehen takia harmittaa.

No jos miehesi on normaali terve heteromies jonka edes joskus tekee mieli seksiä niin ei se "piristäminen" ihmeitä vaadi. Suihinotto ilman vastapalveluksia, reipas nielaisu ja hymy päälle. Kyllä jaksaa taas mies kuunnella jopa nalkutustakin jonkin aikaa ja jos ei ole umpihölmö niin muistaa itsekin panostaa suhteeseen ja nähdä vaivaa. Voi kuulostaa brutaalilta ja miesmäiseltä ajattelulta mutta kun olen mies niin sanon mitä ajattelen ja en todellakaan edusta ajattelullani miesvähemmistöä, olen valmis lyömään vetoa siitä.

Mikä perkele siinä on että naiset kuvittelevat että kaikki pitää olla aina jotenkin maagista ja suurella vaivalla suunniteltua? Ei siihen kynttilöitä, lomamatkoja tai jotain perkeleen hepeneitä tarvita että puoliso piristyy ja sitä kautta se omakin elämänlaatu paranee. Pienistä asioista ne lähtevät mutta toki keskiverto nykynaiselle se miehen yksipuolinen miellyttäminen on jotenkin niin kauhean vaikeaa. Mies on hyvin pitkälti alkukantaisempi olento kuin nykynainen vaikka tietyt perustarpeet ovat toki samat.

Suunnittelu ja ennakkovalmistelut "johonkin yhteiseen kivaan" liittyen usein jopa ahdistavat miestä koska sitten siihen yhteiseen kivaan on jo valmiiksi ladattu paljon ennakko-odotuksia jotka eivät aina sitten kuitenkaan toteudu ja jommalle kummalle jää paha mieli siitä että on nähty turhaa vaivaa eikä itse ole saatu sitä mitä on haluttu ja unelmoitu niin kovasti. Toki niitä yhteisiäkin juttuja pitää joskus olla suunnitellustikin ja nekin ovat omalla tavallaan tärkeitä. Mutta ei yhdellä plussapisteitä kerryttävällä kylpyläreissulla jo valmiiksi ruvella olevaa parisuhdetta käden käänteessä maagisesti käännetä ruusuilla tanssimiseksi.

Toki mies voi ja miehen tulisi tehdä vastaavia juttuja yksipuolisesti ja oma-aloitteisesti myös ja jos todella tuntee naisensa niin luulisi tietävän mistä nappuloista pitää painaa hyvän mielen tuottamiseksi, enkä nyt tarkoita välttämättä seksiä. Pienet asiat johtavat isompiin, niin hyvässä kuin pahassa.

Oon aikalailla samaa mieltä tuon edellisen kanssa.
Poskihoitoa spontaanisti, ilman vastavaatimuksia. Yllätä mies vaikka saunan lauteilla, ota suihin, poistu suihkuun ja jätä mies ihmettelemään tapahtunutta ;)

Koeta hoitaa ulkonäköäsi, liiku ja kuntoile, meikkaa, älä pukeudu ryysyihin.

Kaikki lähtee siitä miten itse kannat itsesi.

Kiihota itseäsi mielessäsi ennen varsinaista seksiä.

Kehu miestä arjessa, ihan niistä arkisista asioista. Kyllä miehellekin merkkaa kuulla olevansa arvostettu ja rakastettu. Hellikää toisianne. Löytäkää se rakkaus ja himo mikä teillä aiemmin on ollut.

Suhteiden eteen pitää nähdä vaivaa, se ei käymistilassa hyvänä pysy.

[QUOTE="hmmmmm";29904289]Neljäs lapsi syntyy ensi talvena, mies paljon töissä ja tekee kaikki mahdolliset ylityöt...Tällä hetkellä seksiä ei ole, mies tekee yövuoroa ja päivisin ei onnistu kun lapset ovat hereillä. Raskauspahoinvoinnin vuoksi lihoin yli 10 kiloa,ulkonäkö on kauhea. Ja mieli maassa.

Tänään tajusin että meidän liitto taitaa olla aika huono. Lisänä raskaushormonit ja nalkutus,ja soppa on valmis. Emme kuitenkaan riitele,mutta päivät menevät kaikki samallalailla. Molemmat väsyneitä :(
Seksiä on harvoin,kuitenkin pyrin siihen että kerran viikossa sitä olisi. Seksi on kuitenkin ns.huonoa,olemme molemmat jotenkin estyneitä. Orgasmia en saa, koska itsetunto on nollissa.

Kesäkuussa lähdemme viikoksi kylpylään koko perhe, mutta mies ei ole siitäkään innoissaan.
Millä ihmeellä saisimme otettua aikaa vain toisillemme,kun lapsenvahteja ei juurikaan ole? Olen kyllä tyytyväinen liittoon sinänsä,enkä kaipaa mitään muuta. Lähinnä miehen takia harmittaa.[/QUOTE]

parisuhdeterapia/seksuaaliterapia! Kun löytyy uudelleen tunneyhteys myös seksuaalinen nautinto paranee.. ja sinä tarvitset seksuaaliterapiaa koska se miten koet ulkonäkösi vaikuttaa seksuaalisuuteesi negatiivisesti

Yhteistyössä